سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

سفر هیات چینی به قزوین در آینده نزدیک

استاندار از سفر یک هیات چینی به قزوین در اواخر ماه جاری خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛فریدون همتی در نشست شورای هماهنگی روابط خارجی استان گفت : این هیات  در زمینه حمل و نقل و ترانزیت کالا فعال است .


وی افزود : در این سفر ابتدا باید مزایای انتخاب ایران به عنوان مسیر حمل بار و ترانزیت کالاهای چین به اروپا و سپس ظرفیت های قزوین برای ایجاد بارانداز مورد نظر این هیات خارجی طرح  و به خوبی تبیین شود.

استاندار همچنین بر پیگیری لازم برای اجرای خط آهن قزوین- قم تاکید کرد و گفت: باید هرچه زودتر پیگیر انجام این طرح مهم باشیم چرا که اگر قرار باشد قزوین به عنوان یک بارانداز ریلی مطرح باشد، باید ظرفیت ریلی خود را گسترش دهد و به یک چهارراه ریلی تبدیل شود.

نماینده عالی دولت در استان افزود: وزیر راه و شهرسازی موافق احداث خط آهن قزوین- قم است، بنابراین باید در نهایی کردن وضعیت این طرح و آغاز عملیات اجرایی آن تلاش کرد .

همتی از قزوین به عنوان یکی از چهار یا پنج نقطه ایده آل کشور برای جذب سرمایه های خارجی یاد کرد و  گفت: اگر هر مانع و یا مشکلی در زمینه فعالیت های مرتبط با حوزه سرمایه گذاری وجود داشته باشد و گزارش آن به دستم برسد، به طور شخصی تا حصول نتیجه و حل مشکل آنرا پیگیری می کنم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.