سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

اهمیت آسیب شناسی پوشاک مدارس در استان اصفهان

رعایت اصول فرهنگی تربیتی در تولید پوشاک دانش آموزان، تهیه پوشاک با کیفیت و قیمت مناسب باید جزء اولویت ها قرار بگیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در کمیته بررسی نوع پوشاک دانش آموزان در مدارس استان اظهار کرد: به منظور بررسی بیشتر این موضوع باید جلسات تخصصی تری با متولیان امر در سازمان صنعت و معدن برگزار شود.
سید محمد میرپورافزود: یکی از بحث های حمایتی، توجه به مایحتاج دانش آموزان است که ما نیز باید اقدام به مدیریت آن کنیم به طوری که در اجرای شیوه نامه، اهدافی برای پوشاک دانش آموزان مدارس تعریف شده است که رعایت اصول فرهنگی تربیتی در تولید پوشاک دانش آموزان، تهیه پوشاک با کیفیت و قیمت مناسب و همچنین رضایتمندی اولیاء و دانش آموزان از جمله نکات ضروری هستند.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: یکی از اقدامات اساسی که باید مورد توجه قرار گرفته شود، آسیب شناسی بحث پوشاک دانش آموزان در مدارس است که باید مدیریت کنیم.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: هم اکنون گزارش هایی از ادارات استان در جهت اجرای این طرح تهیه شده است تا این نتیجه حاصل شود که آیا ادارات به وظایف خود عمل کرده اند یا خیر.
وی عنوان کرد: در حال حاضر کمیته هماهنگی تعزیرات حکومتی به ریاست استاندار اصفهان برگزار می شود که بحث پوشاک مدارس، سرویس مدارس و نرخ شهریه در مدارس غیرانتفاعی بررسی می شود و قرار شد کمیته ای زیرمجموعه کمیته مذکور با حضور سازمان صنعت و معدن، تعزیرات حکومتی و مدیر کل امور اقتصادی حوزه استانداری و اداره کل آموزش و پرورش تشکیل شود.



انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.