سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

اجرای 800 میلیارد تومان پروژه عمرانی

شهردار تبریز با اشاره به اجرای پروژه 50 میلیارد تومانی مقبرة‌الشعرا گفت: این پروژه توسط یک پیمانکار قوی اجرا می‌شود، اما به دلیل شرایط اقتصادی از لحاظ تأمین نقدینگی دچار مشکل شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛نجفی در بیست و ششمین جلسه شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی استان گفت: در شهر تبریز پروژه‌هایی مثل مترو، اتوبان پاسداران، سالن همایش‌ها و ... در دست اجرا بوده که هر کدام 30 تا 40 میلیارد تومان ارزش ریالی دارند و در مجموع حدود 800 میلیارد تومان پروژه در شهر اجرا می‌شود.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: در حوزه شهرداری 99 درصد پروژه‌ها بومی بوده و به دست پیمانکاران استان اجرا می‌شود.

شهردار تبریز با اشاره به اجرای پروژه 50 میلیارد تومانی مقبرةالشعرا، متذکر شد: این پروژه توسط یک پیمانکار قوی اجرا می‌شود، اما به دلیل شرایط اقتصادی از لحاظ تأمین نقدینگی دچار مشکل شده‌اند و لازم است نسبت به تقویت حوزه مالی و فنی شرکت‌ها تلاش کنیم.

شهردار تبریز با اشاره به اجرای پروژه 700 میلیارد تومانی آیسان که توانایی تامین 50 درصدی نقدی و 50 درصدی غیرنقدی اعتبار پروژه توسط پیمانکار آن وجود دارد، افزود: باید ببینیم با کدام روش‌ها می‌توانیم شرکت‌های استانی را از لحاظ فنی و مالی توانمند کنیم.

این مسئول در عین حال تشریح کرد: در شهرداری هیچ شرکتی حق خرید کالای تولید شده در خارج از استان را ندارد.

نجفی در پایان تصریح کرد: خط 2 مترو یک پروژه 1500 میلیارد تومانی است و نزدیک 10 شرکت زیرمجموعه برای به سامان رسیدن آن تلاش می‌کنند.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.