سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

ویژه برنامه های عزاداری شب ارتحال پیامبر اکرم(ص)در حرم مطهر رضوی

معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضویگفت: امشب به مناسبت ارتحال پیامبر اکرم(ص) و امام حسن(ع) در حرم مطهر رضوی برنامه های مختلفی برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حجت‌الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی گفت: برنامه های شب 28 صفر در سه بخش تدارک دیده شده است، اولین مرحله این برنامه از ساعت 17:15 با قرائت زیارت امین الله و مداحی توسط سید مهدی میرداماد آغاز می شود و در ادامه حجت الاسلام و المسلمین دکتر سعیدی به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت و در پایان احمد واعظی از مداحان و ذاکران خاندان عصمت و طهارت به مرثیه سرایی می پردازد.

وی با اشاره به اینکه برنامه عزاداری با محوریت رواق امام خمینی(ره) برگزار می­شود، افزود: آیت الله سید محمود مدنی در ساعت 20:15 به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت و در ادامه علی انسانی و مهدی سروری به روضه خوانی و سینه زنی می پردازند.

وی گفت: بخش سوم برنامه­های شب بیست و هشتم صفر از ساعت 21:30 با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری آغاز می شود و در ادامه مداحان و ذاکران خاندان عصمت و طهارت به مرثیه سرایی و سینه زنی خواهند پرداخت.

به گفته معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی، همزمان با رواق امام خمینی(ره) در رواق های دیگر حرم مطهر رضوی برنامه سخنرانی، عزاداری و نشست های حلقه معرفت برگزار می شود.

انتهای پیام//آ.ج


برچسب ها: اعلام ، آئین ، عزاداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.