سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دامغان؛

درخواست زیرساخت محور ریلی سمنان

نماینده مردم دامغان در مجلس ساماندهی زیرساخت محور ریلی استان سمنان را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از دامغان؛ نماینده مردم دامغان گفت: سالانه میلیون ها نفر از راه های مواصلاتی استان سمنان عبور می کند و همه مسئولان باید خود را نسبت به حادثه دردناک برخورد قطار در محور ریلی سمنان - دامغان مسئول بدانند.
ابوالفضل حسن بیگی افزود : قسمتی از زیر ساخت های جاده ای و ریلی این استان برای عبور و مرور وسایل نقلیه مناسب نیست و دولت باید به منظور کاهش تلفات جاده ای و ریلی و جلوگیری از وقوع حوادث این چنینی برنامه های عمرانی آغاز کند.
حسن بیگی یادآور شد: عاملان این حادثه دلخراش باید بعد از ارایه گزارش های کارشناسی و بر طبق قانون محاکمه شوند و هیچ عذری در این کار پذیرفته نیست.
وی تصریح کرد: نیروهای امدادی در کمترین زمان ممکن به محل وقوع سانحه رسیدند و اگر کمک های امدادی اورژانس و نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان نبود، شاید جمعیت جانباختگان این حادثه بیشتر از تعداد اعلام شده افزایش می یافت.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نباید با سوانح از این دست اعتماد مردم به وسایل حمل و نقل عمومی کشور کاهش یابد و دولت باید برنامه های راهبردی برای جبران این خسارت ها عملیاتی نماید.
انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.