سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

افزایش مصرف گاز در استان

مدیرعامل شرکت گاز استان از افزایش مصرف گاز در این استان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ روح‌الله نوریان گفت : برای آموزش نیروهای مردم بسیج و هلال احمر به منظور رفع مشکل مشترکین گاز استان در مواقع افت فشار و قطع گاز تفاهم‌نامه همکاری امضا می‌کنیم.
 
وی تاکید کرد : در حال حاضر مشکلی در بحث افت و کمبود گاز نیست و در روزهای گذشته با توجه به مشکل کوتاهی که در انتقال گاز به وجود آمد تمام رگلاتورهای مشترکین گاز از دور خارج شد و در اسرع وقت این مشکل رفع شد.
 
نوریان اضافه کرد: حادثه‌ای فنی در یک لحظه حجم کار بالایی به شرکت گاز تحمیل کرد و خوشبختانه با توانمندی کارکنان بدون کمک استان‌های معین اقدام به رفع مشکل کردیم.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر نیاز ما آمادگی برای وقوع شرایط مشابه در فصل سرما بوده به نوعی تلاش ما آموزش نیروهای مردمی، بسیج و هلال احمر است تا در صورت بروز این مشکل به سرعت نسبت به ورود تمام مشترکین به مدار اقدام لازم صورت گیرد.
 
نوریان افزود : با توجه به آغاز فصل سرما افت فشار که به دلیل عدم موازنه تولید با مصرف ایجاد می‌شود یک مشکل سراسری در سطح کشور است و در حال حاضر ما در استان‌های شمالی، غربی و شمال غربی با این مشکل روبه‌رو هستیم که نیاز به مدیریت مصرف مشترکین دارد.
 
وی خاطرنشان کرد: وضعیت مصرف استان بیش از 2 میلیون و 400 هزار مترمکعب بوده که نسبت به سال گذشته که یک میلیون 700 هزار مترمکعب است افزایش 700 هزار مترمکعبی نشان می‌دهد.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام ادامه داد: در حال حاضر 125 هزار مشترک مصرف‌کننده گاز در استان داریم که بیش از 105 هزار آن در حوزه شمالی استان قرار دارند و فقط 20 هزار مشترک در حوزه جنوب از گاز بهره برداری می‌کنند و در این خصوص مشکل اصلی ما در حوزه شمال است.  
 
وی خاطرنشان کرد: در صورت بروز مشکل نیاز به همکاری و مساعدت دستگاه‌های اجرایی استان است.











انتهای پیام/

برچسب ها: ایلام ، نوریان ، گاز ، افزایش ، مصرف ، افت ، فشار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.