سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک واحد مسکونی در نبود صاحبخانه طعمه حریق شد/ مهار آتش با حضور به موقع آتش نشانان

یک واحد مسکونی واقع در کوی افسریه در نبود صاحبخانه طعمه حریق شد.

به گزارش خبرنگار گروه حوادث باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اطلاع رسانی همسایگان یک ساختمان 4 طبقه تك واحدی با سامانه 125 مبنی بر مشاهده شعله های آتش و دود شدید که از پنجره یكی از واحدها به بیرون زبانه می کشید، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله ساعت 17:35 عصر دیروز زنگ ایستگاه 15 را به صدا درآورد و آتش نشانان نیروها را به كوی افسریه بین 15 متری اول و بزرگراه، كوچه 38 اعزام كرد.

اكبر فرهادی فرمانده آتش نشانان درباره این حادثه گفت: در محل حادثه دود زیادی از پنجره های طبقه دوم این ساختمان 4 طبقه به بیرون زبانه می کشید که آتش نشانان بی درنگ با قطع برق و گاز ساختمان و ایمن سازی محل حادثه وارد ساختمان شدند.

وی ادامه داد: در بررسی های اولیه معلوم شد مالک ساختمان در هنگام بروز این حادثه در منزل حضور نداشت که آتش نشانان با بازكردن درب واحدمسکونی و كشیدن لوله های آبدهی و رسیدن به كانون آتش سوزی مشاهده کردندكه به دلیل نامعلوم شیلنگ گاز ورودی به پكیج دچار نقص شده و پس از رسیدن گاز به شعله آتش سوزی صورت گرفته و قسمتی از آشپزخانه و کابینت ها را در بر گرفته بود.

فرهادی تاکید کرد: آتش نشانان همزمان با مهار آتش به جستجو افراد محبوسی احتمالی پرداختند که خوشبختانه فردی در محل حادثه یافت نشد.

فرمانده آتش نشانان گفت: نیروهای عملیات پس از شعله زنی و لكه گیری كامل با جلوگیری از سرایت آتش به دیگر قسمتهای ساختمان و نیز جستجو كامل در ساختمان برای اطمینان از عدم وجود دیگر ساكنان، دود حاصل از این آتش سوزی را تخلیه کردند و به ماموریت خود پایان دادند.

گفتنی است: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و تحویل به عوامل انتظامی و نماینده ساختمان به ماموریت خود پایان دادند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.