سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

متاسفانه رضایت هواداران حاصل نشد

زمانی:لیست ورودی و خروجی بازیکنان را از منصوریان می خواهیم

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت:متاسفانه نتوانستیم رضایت هواداران را حاصل کنیم و از منصوریان می خواهیم لیست بازیکنان را در جلسه آتی به ما ارائه دهد.

حسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره دیدار استقلال مقابل گسترش فولاد تبریز در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم از بازی روز گذشته به هیچ عنوان راضی نیستیم و می توان گفت از تیم پر ریشه داری که 2 گل از حریف خود جلوتر است انتظار بیشتری می رفت و ما می توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم.متاسفانه دقایق آخر بازی را مدیریت نکردیم و بازی برده را با تساوی عوض کردیم.

وی ادامه داد:دو اشتباه از سوی بازیکنان تیم ما باعث شد بازی برده را از دست بدهیم و باید بگویم این نحوه بازی کردن از این دو بازیکن به دور از انتظار بود و جا دارد از تمامی هوادارانی که با وجود مشکلات و سرما به ورزشگاه می آیند عذر خواهی کنیم و ما متاسفانه نتوانستیم رضایت آنها را حاصل کنیم و از این بابت ناراحت هستیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص حضور منصوریان در جلسه هیئت مدیره گفت: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته از منصوریان می‌خواهیم در جلسه هفته آینده هیئت مدیره شرکت کرده و نقطه نظراتش  را در مورد بازیکنانی که قصد جدایی دارند و برنامه‌اش برای جذب بازیکن جدید را بیان کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.