سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بدری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بازدید اعضای کارگروه ویژه کمیسیون عمران از محل سانحه برخورد دو قطار

سخنگوی کمیسیون عمران گفت: کارگروهی متشکل از 5 نفر از نمایندگان به منظور بررسی سانحه برخورد قطار در جاده سمنان- مشهد در محل حادثه حضور یافتند.

"صدیف بدری" سخنگوی کمیسیون عمران در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به دستور رئیس مجلس برای پیگیری سانحه برخورد قطار در جاده سمنان- مشهد توسط کمیسیون متبوع خود گفت: کارگروهی متشکل از 5 نفر از اعضای کمیسیون عمران مجلس برای بررسی دقیق و کارشناسی این سانحه، تشکیل شده است.

نماینده مردم اردبیل تصریح کرد: کمیسیون عمران به صورت ویژه بررسی و کارشناسی دقیق خود را انجام داده و از وزیر راه و شهرسازی و همچنین مدیرعامل این وزارتخانه برای حضور در جلسه ویژه کمیسیون عمران دعوت خواهد کرد تا آنها هم گزارش سانحه را تحویل کمیسیون دهند.

بدری در ادامه خاطرنشان کرد: احتمال دارد بحث استیضاح آخوندی هم به دلیل این حادثه دلخراش مطرح شود.

سخنگوی کمیسیون عمران همچنین از حضور خود و رضایی‌کوچی رئیس کمیسیون عمران به همراه سه نفر دیگر از اعضای کمیسیون در استانداری سمنان خبر داد و گفت: اعضای کارگروه ویژه بررسی سانحه برخورد قطار سمنان- مشهد صبح امروز با حضور در محل حادثه از نزدیک محل این سانحه را مورد بازدید و بررسی قرار دادند و تا ساعت 15 عصر امروز جواب نهایی را اعلام می‌کنیم.

شایان ذکر است؛ قرار است پس از بازدید گزارش جامعی درباره سانحه مذکور به مجلس شورای اسلامی ارائه شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.