سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

نصب و راه‌اندازی آب‌نماهای جدید در معابر شهر یاسوج

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یاسوج گفت: برای نخستین بار آب‌نماهای جدیدی در معابر شهری یاسوج نصب و راه‌اندازی می‌شود.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ فرشاد صادقی در بازدید از فعالیت‌های عمران شهری یاسوج اظهار کرد: برای نخستین بار آب‌نماهای جدیدی در معابر شهری یاسوج نصب و راه‌اندازی می‌شود.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یاسوج ایجاد فضای مناسب در شهر یاسوج را از اولویت‌ها عنوان کرد و گفت: زیباسازی شهری و تلطیف محیط در میادین و معابر مختلف حوزه خدماتی این شهرداری از جمله اهدافی است که در این طرح دنبال می‌شود. 

وی اظهار داشت: معابر و میادین منطقه از جمله نقاطی هستند که به علت تردد زیاد، ایجاد چشم‌اندازی مطلوب و دلپذیر در آن مورد ضروری است.

این مسؤول بیان کرد: عنصر آب در فرهنگ ایرانی جایگاه و مفهوم خاصی داشته و باعث تلطیف و شاداب نمودن محیط می‌شود و ساخت آب‌نماهای متنوع با نورپردازی‌های زیبا در دستور کار این سازمان قرار دارد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یاسوج گفت: آب‌نماهای جدید با فضاسازی مناسب و سازه‌هایی همخوان با شرایط محیطی قابل دید برای عموم در حال ساخت و راه‌اندازی هستند.

وی با اشاره به نورپردازی ویژه در این آب‌نماها بیان کرد: سعی شده داخل و خارج آب‌نماها با طراحی مناسب زیباسازی و نورپردازی شود تا فضایی دلچسب برای رهگذران ایجاد شود.

صادقی با اشاره به اینکه آب‌نماها یکی دیگر از عناصری هستند که در زیبا جلوه دادن فضای شهری از اهمیت برخوردار هستند، گفت: امروزه فضای شهری باید فضاهایی سبک و آرام باشند تا بتوانند حس مطلوبی در شهروندان در حین آمد و شد روزانه آن‌ها ایجاد کنند. 

این مسؤول با بیان اینکه طراحی این آبنماها در دستور کار قرار گرفته است، تاکید کرد: آب‌نماها می‌توانند میان امکانات شهری و شهروندان ارتباط صمیمی برقرار کنند.

به گفته وی مبلمان شهری از جمله عناصر سازنده فضاهای شهری محسوب می‌شود و کمیت، کیفیت، زیبایی، راحتی، دوام و محل استقرار آن‌ها نقش بسیار اساسی در دستیابی به شهری زیبا و سالم دارد. 

صادقی افزود: امیدواریم با اجرای چنین اقداماتی شهر یاسوج را به عنوان یکی از شهرهای گردش‌پذیر برای جذب و ورود مسافران در فصول مختلف سال آماده کنیم.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.