سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

دستگیری 3 نفرازعوامل برخورد دو قطار/برخورد جدی با مقصران احتمالی حادثه

دادستان سمنان از بازداشت سه نفر از عوامل برخورد دو قطار مسافربری در سمنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ دادستان مرکز استان سمنان ضمن اشاره به بازداشت ۳نفر از عوامل برخورد دو قطار مسافربری در سمنان، گفت: فعلا نمی توان درباره مسئولیت داشتن این افراد در حادثه قطار به صورت مستقیم اظهار نظر کرد بنابراین باید تا طی مراحل قانونی منتظر ماند.

حیدر آسیابی اظهار داشت: پیرو دستور رئیس قوه قضائیه و دادستان کل کشور در رابطه با پیگیری این حادثه، دادستانی با قاطعیت و بدون فوت وقت به این موضوع ورود کرد و شب گذشته با اعطای نیابت از سوی شعبه سوم دادسرای مرکز استان سمنان به دادستان شاهرود دستور شناسایی عوامل و مقصرین این حادثه صادر شد.

وی افزود: در جریان رسیدگی به این  پرونده سه نفر از عاملان شامل مسئول مرکز کنترل فرماندهی راه آهن شمال شرق (۱) کشور که در شاهرود مستقر است، مسئول مرکز کنترل خطوط و مسئول شیفت مرکز کنترل بازداشت شدند.

آسیابی هویت این افراد را فاش نکرد.

آسیابی تصریح کرد: برخورد دو قطار مسافربری در ایستگاه هفت خوان روز گذشته به جراحت ۱۰۳ نفر و مرگ ۴۵نفر منجر شد که عامل این حادثه از سوی راه آهن جمهوری اسلامی ایران یخ زدگی سیستم و خطای انسانی در هنگام تعویض شیفت عنوان شد.

برخورد جدی با مقصران احتمالی حادثه دو قطار



انتهای پیام/ م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.