سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ برتر فوتسال؛

لک:با بازیکن خاطی برخورد می شود/در خط دفاعی تمرکز نداشتیم

سرمربی تیم گیتی‌پسند اصفهان گفت: من حرکت بازیکنم را اصلا تایید نمی کنم و قطعا باشگاه با وی برخورد جدی خواهد کرد.

رضا لک سرمربی تیم گیتی‌پسند اصفهان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص بازی این تیم در مقابل ملی حفاری اهواز گفت: بازی خوبی بود، شروع خوبی داشتیم، از همان ابتدا بازی را در دست گرفتیم و با اختلاف جلو افتادیم .هنگامی که 3 بر صفر جلو بودیم می توانستیم کار را تمام کنیم اما بخت با ما یار نبود. همچنین در نیمه دوم شرایط به کل تغییر کرد و اشتباهات ما باعث شد بازی به تساوی کشیده شود حتی در ادامه از تیم حفاری عقب افتادیم اما خوشبختانه در ادامه توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم و دو روزی که شرایط خوبی نداشتیم یک امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی تیم گیتی‌پسند اصفهان به سوالی در مورد حرکت عجیب بازیکن جوان تیمش و اخراج وی اینگونه پاسخ داد: من این حرکت را اصلا تایید نمی کنم و قطعا باشگاه با این بازیکن برخورد جدی خواهد کرد، به هر حال وی بازیکن جوانی است و یک لحظه خون به مغزش نرسیده و این عمل را انجام داده است. البته این کار هم خودش را دچار مشکل کرد و هم ما را، زیرا بعد از این اتفاق مجبور بودیم با یک بازیکن کمتر بازی کنیم و بازگرداندن بازی بسیار دشوار بود که خوشبختانه این اتفاق روی داد.

وی در ادامه در خصوص حواشی پایان بازی گفت: 3 تن از بازیکنان تیم حفاری که مشخص بود با انگیزه قبلی وارد زمین شده اند از همان ابتدا شروع به تهدید بازیکنان ما کردند و باعث ایجاد حواشی در داخل و هم خارج زمین شدند و این امر باعث تحریک سکوها شد ، مشخص بود که به این نفرات سفارش شده بود که این حرکات را انجام دهند. این بازیکنان حفاری شناخته شده هستند و در گذشته نیز این اعمال را انجام داده اند و این حرکات باعث شد بازی به حاشیه برود.

رضا لک در پایان در مورد نتیجه نگرفتن در 2 بازی گذشته تیمش در مسابقات لیگ برتر فوتسال خاطر نشان کرد: عدم نتیجه گیری ما در 2 بازی گذشته هم بار فنی دارد و هم غیر فنی همانطور که در این دیدار مشاهده کردید ما شروعی بسیار خوب داشتیم اما در ادامه با اشتباهات فردی و دفاع ضعیف از حریف عقب افتادیم، فکر می کنم عدم تمرکز بازیکنان و مشکلات ما در خط دفاعی سبب این امر شده است.  غیبت چند تن از بازیکنانمان و اینکه بازیکنانی که از تیم ما در مسابقات جام جهانی حضور داشتند هنوز به شرایط ایده آل بدنی نرسیدند و این عوامل نیز می تواند تاثیر گذار باشد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.