سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

بسیج یک نهاد مقدس

تقویت بنیان تولید با بهره گیری از توان بسیج امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  فرماندار ابرکوه گفت: تقویت بنیان تولید با بهره گیری از توان بسیجیان امکان پذیر است و نقش موثر بسیج درعرصه های مختلف اجتماعی و اقتصادی بر کسی پوشیده نیست.

سید نبی رسولی روز پنجشنبه بمناسبت گرامی داشت هفته بسیج افزود: توجه به اقتصاد مقاومتی و رشد و بالندگی ایران اسلامی با استفاده مطلوب از خلاقیت و پشتکار نیروهای همیشه در صحنه بسیجی میسر می شود.

وی گفت: بسیج متعلق به گروه خاصی نیست و یک نهاد مقدس و در راستای حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی به احاد مختلف جامعه تعلق دارد.
 
وی بابیان اینکه بسیج انقلاب اسلامی را بیمه کرد افزود: بسیج نماد رشادت، شهادت و از خود گذشتگی است که این روحیه همچنان در بسیجیان حفظ شده است.

وی تصریح کرد:امروز اهمیت بسیج بر کسی پوشیده نیست و دشمنان هم پی برده اند که این نیروهای مردمی با توکل به خداوند از ارزشهای انقلاب اسلامی پاسداری می کنند.

رسولی خاطر نشان کرد: تاسیس بسیج به امر حضرت امام خمینی (ره) لطف و معجزه الهی بود که از همان اوایل پیروزی انقلاب با شروع جنگ تحمیلی حضور فعال در دفاع از کیان جمهوری اسلامی داشت.

فرماندار ابرکوه افزود: در زمانی که کشور ما مورد هجوم منافقین داخلی و دشمنان خارجی قرار گرفت این بسیجیان بودند که با فرمان تاریخی امام خمینی(ره) پیروزی را برای ملت ایران رقم زدند.
انتهای پیام/ ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.