سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

در سوگ هفتمین روز درگذشت پدر شهیدان طوسی

مراسم هفتمین روز درگذشت حاج محمدعلی قاسمی طوسی پدر شهیدان طوسی با حضور شخصیت‌های کشوری و لشکری امروز در مصلای امام خمینی نکا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان در این مراسم از مرحوم حاج محمدعلی قاسمی طوسی به عنوان بسیجی با بصیرت و حامی ولایت یاد کرد و گفت: دامن او سردار آفرین و بسیجی پرور بود.

آیت الله سلیمانی افزود: پدر سرداران طوسی علاوه بر عنوان پدر شهیدان به صبوری و ایثارگری و نیز اخلاق ، زبانزد عام و خاص بود.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: ارزش‌های دفاع مقدس هیچ‌گاه در جامعه ما کمرنگ نمی‌شود و با حضور مردم ولایت‌مدار در صحنه ، توجه به این ارزش‌ها و آرمان‌های بلند امام راحل، منویات رهبری و شهدا همواره در جامعه ساری و جاری خواهد ماند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: خداوند در قرآن با اشاره به ویژگی‌های افراد و مردان متقی از آنان به دارا بودن ایمان و عقیده راسخ نام می‌برد که اهل عمل هستند و شهدای ما هم از مردان متقی هستند که با عمل به وظیفه‌ای که بر عهده داشتند برای حراست و حفاظت از انقلاب و میهن اسلامی ما به شهادت رسیدند.

آیت الله سلیمانی افزود: قرار گرفتن در مسیر راه شهدا وظیفه همگانی است که تحقق والای اهداف نظام و جامعه اسلامی ما در گرو پیروی از راه شهدا و اطاعت‌پذیری از رهبری است.

در این مراسم که با حضور مقامات لشکری و کشوری، خانواده های معزز شهدا و جانبازان، مسئولان استانی و شهرستانی و مردم شهیدپرور استان در مصلای جمعه نکا برگزار شد با نوحه خوانی و روایتگری در مدح و رثای سالار شهیدان و شهدای دفاع مقدس همراه بود.

مرحوم حاج محمد علی قاسمی طوسی از یادگاران دوران دفاع مقدس پدر شهیدان سردار محمد حسن قائم مقام لشکر ویژه 25 کربلا، محمد حسین و محمد ابراهیم قاسمی طوسی در سحر گاه جمعه 28 ابان در اثر عارضه سکته مغزی در بیمارستان شفای ساری در سن 76 سالگی در گذشت .

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.