سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

بازگشایی جاده عباس آباد به کلاردشت

با تلاش نیروهای امدادی ، جاده عباس آباد به کلار دشت و راه روستای دراسرا بخش مرکزی عباس آباد بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، هاشمی فرماندار شهرستان عباس آباد گفت: به علت بارش شدید برف در چند روز اخیر و سقوط درختان در حاشیه محور عباس آباد به کلار دشت باعث مسدود شدن این محور شد که با تلاش راهداران به صورت موقت برای خودروهای سنگین باز گشایی شد.

وی در دومین جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران این شهرستان تصریح کرد : هیچ قصوری در ارائه خدمات به شهروندان در شرایط موجود را نمی پذیریم، رفع نواقص و هماهنگی بین ادارات ونهادهای خدمات رسان باعث ارائه خدمات مطلوب به مردم و عدم بروز مشکلات در مواقع بحرانی خواهد شد.

فرماندار عباس آباد گفت: مهمترین مشکل و چالش جدی در حوزه برق است که با عنایت به فاصله زیاد پست های توزیع برق تا مرکز مدار که گاهی به طول 6 کیلومتر نیز است ، سقوط درختان با فاصله منجر به قطعی مدار برق شد که در برگشت نیروی برق به مدار در برخی از مناطق سطح شهرستان وقفه ایجاد کرده است.

هاشمی افزود: از نیمه های شب گذشته برق مسکن مهر 120 واحدی شهرستان عباس آباد قطع شده بود که با تلاش چند ساعته ماموران اداره برق و کمک نیروهای امدادی در حال حاضر برق منطقه مورد نظر وصل شد و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی با اشاره به گزارشهای واصله مبنی بر قطعی گاز در برخی از مناطق و شهرستانهای استان مازندران اظهار داشت : گاز صنایع تولیدی ، ادارات ، بانک ها و مراکز CNG این شهرستان برای تقویت فشار گاز مصارف خانگی قطع شده است تا در مصرف خانگی مشکلی به وجود نیاید.

وی با تاکید بر اینکه اکنون مشکل خاصی در توزیع ارزاق عمومی در شهرستان عباس آباد وجود ندارد اظهار داشت : بیشتر خبازیهای سطح شهرستان اعم از دولتی و آزاد پز از ساعات اولیه شروع بارش برف مشغول پخت نان هستند و با افزایش خودروی توزیع آرد از 2 دستگاه به چهار دستگاه و ذخیره 2 هزار کیسه آرد در انبارهای توزیع شهرستان مشکلی در خصوص تامین نان شهروندان وجود ندارد .

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.