سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زابل

سه تیم درمانی به مناطق دور افتاده زابل اعزام شدند

به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج سه تیم درمانی به مناطق دور افتاده در شهرستان زابل و نیمروز اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان زابل گفت: به همت بسیج جامعه پزشکی و به منظور عدالت در دسترسی همگان به خدمات بهداشتی و درمانی این تیم های درمانی ایجاد شده است.

نصیری ادامه داد: سیستان و بلوچستان و به ویژه شهرستان های سیستان از جمله مناطق محروم در کشور به شمار می روند که در این راستا دانشگاه علوم پزشکی و سپاه پاسداران از جمله ارگان هایی که همیشه به کمک محرومان شتافته اند می باشند.

وی تصریح کرد: خدمت به محرومان و مستضعفان طبق فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب از جمله دلایل وجودی انقلاب اسلامی به شمار می رود بنابراین تمامی نهادها و سازمان ها موظف به رفع مشکلات این اقشار در جامعه می باشند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان زابل در پایان خاطرنشان کرد: این تیم های پزشکی به مدت دو روز در منطقه سفیدابه و زابل به فعالیت خواهند پرداخت تا خدمات درمانی را به اقشار محروم جامعه ارائه دهد.

نصیری در پایان گفت: این تیم‌ها متشکل از پزشک عمومی، پزشک تخصصی، پزشک اطفال، پزشک زنان، دندانپزشک، پزشک داخلی، پرستار، ماما، کارشناس بهداشت، روانشناس و کارشناس خدمات دارویی است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.