سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

افزایش 140 هزار متر مربع به فضای درمانی دانشگاه علوم پزشکی همدان

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در سه سال گذشته 140 هزار متر مربع به فضای درمانی دانشگاه علوم پزشکی افزوده شد و150 هزار متر مربع هم در دست ساخت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛موسوی بهار گفت : 50 دستگاه آمبولانس جدید در اختیار اورژانس ها ی این استان قرار گرفته و10 پایگاه امداد جاده ای هم ساخته شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: طی این مدت150 میلیارد تومان تجهیزات پزشکی وارد استان همدان شده است .

60 میلیارد تومان این تجهیزات مربوط به تجهیزات تصویربرداری، رادیولوژی و آنژیوگرافی است .

همچنین 2 دستگاه ام آر آی در بیمارستانهای دولتی نصب شده و رادیو لوژی دیجیتال هم در تمام بیمارستانها نصب شده است.

معاون درمان وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در نشست هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت : زیر ساخت های درمانی در استان همدان در سه سال اخیر کاملا متحول شده است.

دکتر آقاجانی افزود : خرید 150 میلیارد تومان تجهیزات درمانی وبیمارستانی در در استان همدان اقدامی تحسین برانگیز در بخش درمان است .

او با بیان اینکه طرح تحول نظام سلامت در استان همدان بسیار خوب ونظام مند اجرا شده است خاطرنشان کرد :این طرح بازگشت به قانون بود که آشفته بازار تعرفه های درمانی در بخش دولتی را ساماندهی کرد. معاون وزیر بهداشت ادامه داد : در طرح تحول نظام سلامت هزینه های درمانی و بیمارستانی مردم در بخش دولتی از40 درصد به زیر 10 درصد کاهش یافت واز بسیاری از قانون گریزیهای حوزه درمان را از بین برد

انتهای پیام/غ.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.