سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

نماز را وابسته به جناح بندی سیاسی نکنید

مدیر ستاد اقامه نماز استان گفت: نماز و برنامه های مربوط به آن را وابسته به جناح بندی های سیاسی نکنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا جدیدی  در جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان شهرضا که در ساختمان فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفت: ارزش نماز بالاتر از جناح بندی های سیاسی بوده و نباید کارهای مربوط به نماز قربانی بازی های سیاسی شود.
جدیدی با اشاره به سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی(ره) افزود: حضور مقتدرانه و معجزه‌گر بسیج و گروه‌های داوطلب بسیجی در هشت سال دفاع مقدس یکی از دلایل اصلی پیروزی ایران اسلامی در جنگ با رژیم بعث و همپیمانان مستکبر صدام بود.
وی تصریح کرد: با ایجاد انگیزه برای جوانان باید آن ها را به سمت کتاب وکتابخوانی هدایت کنیم.
مدیر ستاد اقامه نماز استان با اشاره به این که شهرضایی ها مردم متدینی هستند گفت:علم و دین در این شهر ریشه در تاریخ مردمان این دیار دارد.
جدیدی بیان کرد: هر فرد جامعه باید یک مروج فرهنگ نماز باشد و می توان از راه آموزش به والدین و فرزندان از طریق برنامه های آموزش و پرورش و در فضای دانشگاهها و آموزش عالی در این راستا گام برداشت.
وی مقدس ترین نهاد را بنیان خانواده دانست و افزود: ترویج و گسترش فرهنگ نماز و نمازخوانی بایستی از اعضای خانواده آغاز شود.
مدیر ستاد اقامه نماز استان گفت:تمام دستگاه های اجرایی باید در برنامه ها و محافل بر اهداف و لزوم ترویج فرهنگ نماز و نمازخوانی تاکید نمایند و هیچگاه در این مقوله مهم فرهنگی کوتاه نیایند.
جدیدی با اشاره به این که 250 هزار طلبه در کل کشور وجود دارد گفت:با وجود 4.5میلیون دانجشو ما با کمبود روحانیون در مراکز آموزشی رو به رو هستیم.
وی با اشاره به این نکته که روحانیت بیشترین شهید را بر اساس نسبت جمعیتی خود تقدیم نظام اسلامی کرده گفت: برای ترویج فرهنگ نماز باید حضور روحانیون در مدارس پایه ابتدایی بیشتر از پیش شود.


انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.