وی با بیان اینکه 7دوره از این آموزش ها برگزارشده، اصول آداب و معاشرت، تکریم ارباب رجوع، نحوه فن بیان، بهداشت فردی، مفهوم بازاریابی برای گردشگری، حقوق گردشگران، بهداشت و سلامت مکان و تغذیه و ارتباط عمومی بالا را از جمله مهم ترین موارد آموزشی برای توانمندسازی این گروه ها نام برد.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری مازندران افزود: توانمندی و مهارت کارکنان حوزه گردشگری در ارائه خدمات، نه تنها خاطره خوشی را در ذهن گردشگران ایجاد و بازگشت آنها را تضمین می کنند بلکه منجر به ایجاد انگیزه و تبلیغات مثبت برای جذب بیشتر گردشگران خواهند شد.
انتهای پیام/