سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین وضعیت آرمیده از زبان پدرش

پدر دارنده مدال برنز رقابت های کشتی آزاد نوجوانان آسیا گفت:پسر من بیش از هر چیزی نیاز به دعای خیر مردم دارد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،فرهاد آرمیده درباره آخرین وضعیت پسرش گفت:پس از در نظر گرفتن و اهدای تندیس استقامت از سوی اتحادیه جهانی کشتی ابوالفضل به لحاظ روحی شرایط بسیار مطلوبی پیدا کرده و با انرژی و انگیزه بیشتری روند درمانی خود را دنبال می کند. 

وی درباره هزینه های درمانی ابوالفضل نیز گفت: با پیگیری و حمایت های فدراسیون کشتی، فدراسیون پزشکی ورزشی و مسئولان بیمه رازی خوشبختانه تاکنون برای پرداخت هزینه‌های درمانی مشکلی وجود نداشته است و انشااله با دعای خیر مردم عزیز ایران ابوالفضل با بهبودی کامل بار دیگر در میادین کشتی برای کشورمان افتخار آفرینی خواهد کرد. 

 تورج ملک محمدی رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی نیز با اعلام پیگیری جدی روند درمانی ابوالفضل آرمیده، اظهار داشت: با وجود این که درمان این بیماری سخت است اما این کشتی گیر توانمند توانسته با استقامت خود بر این شرایط غلبه کند و در حال حاضر شرایط عمومی بیماری آرمیده مثل روزهای گذشته امیدوار کننده است . 

پزشک تیم‌های ملی کشتی در ادامه عنوان کرد: آرمیده در حال حاضر در اتاق ایزوله خصوصی  بیمارستان امام خمینی (ره ) توسط پزشکان معالج به خوبی اقدامات لازمی را که باید برای بهبودی این بیماری سخت انجام شود را دنبال می کند و فدراسیون کشتی و فدراسیون  پزشکی ورزشی هم با جدیت برَ روند درمانی اش نظارت دارند.
ملک محمدی خاطرنشان کرد: امیدوارم با دعای خیر مردم،این کشتی گیر نوجوان هرچه سریعتر صحت و سلامتی کاملش را به دست آورد تا بار دیگر برای کسب افتخار در میدان های بین المللی آماده شود.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.