سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

ایجاد امنیت مطلوب با تعامل بسیج و نیروی انتظامی

جانشین فرماندهی انتظامی رفسنجان گفت: تعامل سازنده پلیس و نیروی مقاومت بسیج ، توسعه آرامش اجتماعی، ‌افزایش احساس امنیت عمومی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را در پی دارد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛   سرهنگ رضا خلیلی نژاد    جانشین فرماندهی انتظامی رفسنجان  در جلسه برنامه های هفته بسیج که در محل فرمانداری برگزار شد روحیه بسیجی را رمز موفقیت در کارها دانست و افزود: هر مسئولی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در درجه اول باید تفکر بسیجی داشته باشد و افتخارمان این است که بسیجی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: بسیج مکتب عبادت مخلصانه است و در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی در خدمت نظام و پیشبرد ارزش‌های اسلامی بوده است.

خلیلی نژاد تصریح کرد: برای برقراری نظم و امنیت پایدار و پاسخگویی به مطالبات مردم، پلیس نیازمند همکاری و تعامل با نیروهای مقاومت بسیج است.

وی بابیان اینکه تعامل بسیج و نیروی انتظامی تضمین‌کننده امنیت جامعه است ضمن تشکر از فرماندهی و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان اتحاد و همدلی بین نیروها را مثال‌زدنی دانست و افزود: این اتحاد و همدلی ناشی از ولایتمداری و اطاعت از فرماندهی معظم کل قوا است.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.