سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان؛

شهیدان گمنام در خاش آرام می گیرند

خاک نوک آباد خاش به وجود دو شهید گلگون کفن عطرآگین می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خاش گفت: خاک سرزمین مردمان ولایتمدار خاش به وجود مقدس دو شهید گلگون کفن مزین و عطرآگین می شود و یادگاران دفاع مقدس در شهر نوک آباد خاش آرام می گیرند.

سرهنگ پاسدار حسن فضلی در نشست هماهنگی اجرای برنامه های تشییع و خاکسپاری شهیدان گمنام در شهر نوک آباد خاش افزود: جای بسی افتخار و شعف است که شهیدان این منطقه را برگزیده و میزبانی مردمان خوب این دیار با برکت را به جاهای دیگر ترجیح داده اند و هم اینک به واسطه وجود با عظمت شهیدان آثار خیر و رحمت در جامعه نمایان است.

وی اظهار داشت: مردم خاش و نوک آباد از مدتها قبل خود را برای استقبال از شهیدان والا مقام آماده کرده اند و برای ورود لاله های وطن به این منطقه لحظه شماری می کنند.

سرهنگ فضلی ادامه داد: شهیدان در جامعه اسلامی ایران مایه عزت و سرافرازی و رحمت و امید هستند و قطعا با آمدن خود به منطقه امید و نشاط و برکت را به مردمان هدیه می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاش بیان کرد: روز دوشنبه و همزمان با رحلت پیامبر اکرم ص و شهادت امام حسن مجتبی ع آئین تشییع و خاکسپاری شهیدان در شهر نوک آباد انجام می شود.

محمداکبر چاکرزهی فرماندار خاش نیز گفت: آمادگی لازم برای استقبال از شهیدان در این منطقه وجود دارد و از مدتها قبل تدابیر لازم برای میزبانی از شهیدان در شهر نوک آباد اندیشیده شده است.

وی افزود: همه دستگاهها و نهادها و اقشار مختلف مردم در روز ورود شهیدان گمنام به منطقه حضوری گسترده خواهند داشت و حماسه ای بزرگ و در شان شهیدان خلق می کنند.

انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.