سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان;

اعزام ناوگان مسافری برای جابجایی زائرین

90 دستگاه ناوگان مسافری تاکنون به منظور جابجایی زائرین اربعین حسینی از مبدا استان به مرزهای سه گانه اعزام گردیده و این روند همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان با اشاره به اینکه خدمات رسانی به زائرین از افتخارات صنوف حمل و نقل و شاغلین بخش جاده ای است افزود : حفظ ايمني تردد، تكريم زائران اربعين حسيني، تأمين وسايل نقليه سالم و مناسب و هماهنگي كامل با اين اداره كل در مقوله اعزام اتوبوس به مرز چزابه از مهمترين وظايف مديران و متصديان شركت هاي مسافربري بوده که به لطف خداوند این امر به خوبی انجام شده است .
غلامرضا طحان با بيان اينكه تردد ناوگان اتوبوسی از مبدا استان با نظارت کامل از سوی اداره کل و شرکتهای حمل و نقل صورت پذیرفته افزود : از ابتدای اجرای طرح جابجایی زائرین تاکنون خدمات رسانی به 36 دستگاه اتوبوس در راه مانده از سوی شرکتهای حمل و نقل مسافر استان انجام پذیرفته است  .
وی با تشریح اهمیت حضور میلیونی عاشقان اباعبداله الحسین (ع) در مرزهای مهران– شلمچه- چذابه و ... برای پیاده روی زیارت اربعین حسینی (ع) تاکید کرد: 2 دستگاه اتوبوس برای انتقال زائرین و یک دستگاه مینی بوس برای جابجایی گروه مستند ساز حماسه پرشور اربعین از سوی شرکتهای حمل و نقل مسافر استان بصورت رایگان اختصاص یافته است.
انتهای پیام / ه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.