سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان ؛

آغاز نوسازی و بهسازی سیستم روشنایی پارکها و میادین شهر شادگان

شهردار شادگان از آغاز بهسازی و نوسازی سیستم روشنایی میادین، بلوارها، بوستان ها و پارک های سطح این شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛حسن مزبانی پور ، با بیان اینکه خدمت رسانی شهردای به هیچ وجه تعطیل بردار نیست گفت: مدیران و کارکنان شهرداری به طور شبانه روزی در تمام فصول سال با اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی و خدمات شهری، خود را وقف مردم و توسعه و پیشرفت و آبادانی شهر کرده اند.

وی افزود: تعویض پایه چراغ های قدیمی و نصب پایه چراغ های زینتی و همچنین طرح اصلاح روشنایی و نصب چراغهای تلسکوپی و رنگی در پارک‌ها، میادین و بلوارهای سطح شهر شادگان شهر در حال اجرا است.

شهردار شادگان گفت: در حال حاضر شهرداری شادگان اقدامات گسترده ای را در جهت بهسازی و اصلاح سیستم روشنایی پارک ها و میادین های سطح شهر آغاز کرده است.

مزبانی پور با اشاره به اینکه پارک‌ها و میادین شهر شادگان از لحاظ سیستم روشنایی دارای وضعیت مناسبی نبودند افزود: شهرداری شادگان با تشکیل کارگروه توسط واحد تاسیسات این شهرداری و به‌کارگیری نیرو، امکانات بهسازی و اصلاح روشنایی پارک‌ها و معابر این شهر با فرایندی مناسب در حال اجرا هستند.

وی گفت: طرح روشنایی معابر و بلوارهای سطح شهر علاوه بر اینکه هنگام شب جلوه مطلوبی به شهر می بخشد، موجبات آسایش و امنیت بیشتر شهروندان را نیز فراهم می کند.شهردار شادگان در پایان، ارائه خدمات مطلوب رفاهی و حفظ آرامش و امنیت در شب برای شهروندان در فضاهای عمومی و پارک از اهداف این طرح عنوان کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.