سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

میانگین جمعیت سرخس جوان است

فرماندار سرخس گفت: آمار بیکاری در شهرستان سرخس 15.8 درصد می باشد که می طلبد برای کاهش این آمار برنامه های اقتصادی و عمرانی را شتاب دهیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین سنجرانی فرماندار سرخس در دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اظهار داشت: دولت سالیانه 120 میلیارد تومان در طرح‌های ملی، تملک دارایی، نفت و گاز و ماده 180 در شهرستان سرخس هزینه می‌کند و متاسفانه هنوز در بهره گیری از زیر ساخت های لازمه شهرستان با کمبود مواجه هستیم و می بایست به زیرساخت های شهرستان بیشتر توجه شود.
سنجرانی با اشاره به ظرفیت های بسیج در کشور افزود: بسیج، ظرفیت توده ملت ایران اسلامی است که امروز در تمامی عرصه‌های انقلاب به‌خصوص در زمینه سازندگی و محرومیت‌زدایی اقدامات مؤثری را رقم زده است.
 وی با تشریح برنامه‌های کارگروه جوانان شهرستان تصریح کرد: جمعیت سرخس بالغ‌بر ۹۰ هزار نفر است که ۲۹ هزار نفر آن را جوانان تشکیل می‌دهند و این آمار نشان می‌دهد میانگین جمعیت شهرستان جوان است.
 سنجرانی با تأکید بر اینکه به برکت انقلاب اسلامی، زیرساخت‌های اساسی خوبی در شهرستان سرخس فراهم شده است، خاطرنشان کرد: از جمعیت شهرستان سرخس، ۵۷ درصد در روستاها و ۳۳ درصد دیگر در شهرهای شهرستان ساکن هستند.
 وی آمار بیکاری شهرستان سرخس را ۱۵٫۸درصد عنوان کرد و افزود: شهرستان سرخس رتبه سه طلاق، ۶ ولادت، ۱۶ ازدواج و رتبه۲۴ وفات را در خراسان رضوی دارد.
 رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بابیان اینکه سرخس در حوزه ورزشی رتبه ۱۵ استان را دارد، اظهار داشت: در شهرستان ۹۴ درصد فضای ورزشی داریم ولی امکاناتمان در حوزه اداره ورزش و جوانان و اماکن ورزشی عمومی بسیار محدود است.
 فرماندار سرخس در پایان به استقرار دو دکل جدید حفاری در شهرستان اشاره کرد و افزود: با استقرار این دکل‌ها برای حدود ۱۴۰نفر از نیروهای بومی شهرستان اشتغال ایجاد شده است.
انتهای پیام// م.ر

برچسب ها: میانگین ، جمعیت ، جوان ، مشهد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.