سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

اجرای ۵۴ عنوان برنامه در هفته بسیج در ادارات شهرستان گلپایگان

فرمانده سپاه گلپایگان ازاجرای ۵۴ عنوان برنامه در هفته بسیج در ادارات و ارگانهای شهرستان گلپایگان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ محمد اسماعیل علیشاهی  در جلسه ای که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، با حضور روحانیون و فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات و کارخانجات در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید اظهار داشت: بسیج مختص به ایران اسلامی نیست و هسته های مقاومت باید در تمام جهان شکل گیرد و در مقابل قدرتهای شرق و غرب ایستاد .

وی با اشاره به شکل گیری بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل گفت: امروز تفکر بسیجی را در فراسوی مرزهای جمهوری اسلامی شاهد هستیم و در هر کجا که مبارزه با ظلم و ستم باشد اسم بسیجی و تفکر بسیجی در آن است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیان داشت: الگوی بسیجی امروز گره گشایی کشورها و مردم ظلم ستیز و استکبار ستیزی است.

علیشاهی تصریح کرد: بسیج از نظر عمق و پیشرفت و صدور انقلاب موفق بوده است و اگر خواستار توفیق در داخل کشور باشیم باید از ظرفیت بسیج استفاده کنیم.

وی با اشاره به شکل گیری بسیج در ده ماه قبل از دفاع مقدس اذعان داشت: این فرمان نشان داد که بسیج تنها برای دفاع مقدس نیست و استفاده از تفکرات ناب بسیجی در تمامی عرصه ها می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با اشاره به شعار بسیج انقلابی و خدمتگذار گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ۵۴عنوان برنامه در ادارات و ارگانها برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تجمع بزرگ بسیجیان در روز ۵آذر افزود: اجتماع بزرگ بسیجیان در روز جمعه از میدان هفده شهریور به سمت مصلی نماز جمعه و با هدف تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل در قبل از خطبه های نمازجمعه برگزار خواهد شد و در ادامه برنامه از کتاب شهید ابوالفضل رکوعی در روز جمعه رونمایی صورت خواهد گرفت.

در ادامه جلسه از فرماندهان پایگاههای ادارات و کارخانجات توسط حوزه مقاومت شهید تندگویان تقدیر صورت گرفت.



انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.