سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

12 ساعت تلاش برای یافتن گمشدگان در برف

تلاش تیم امداد کوهستان برای یافتن گمشدگان در برف سوادکوه 12 ساعت طول کشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، جهانگیر آذری رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه و سوادکوه‌ شمالی از امداد‌رسانی جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه برای نجات چهار نفر در مسیر برف‌گیر و جنگلی سوادکوه خبر داد و گفت: تماس خانواده گمشدگان با هلال احمر شهرستان سوادکوه به منظور یافتن آنان در روز دوشنبه انجام شد که با اعزام تیم امداد کوهستان سوادکوه با امکانات و ماشین کمک ‌دار انجام شد.

وی با اشاره به وضعیت آب و هوای سوادکوه در روز‌های اخیر و بارش برف و شکسته‌ شدن سر‌شاخه‌های درختان، افزود: مسیر جنگلی دسترسی به امامزاده «گزو» با بارش برف، گل‌آلود‌بودن مسیر و شکسته‌ شدن سر‌شاخهها و سقوط درختان همراه بود که یافتن گمشدگان با 12 ساعت تلاش تیم امداد کوهستان سوادکوه همراه بود.

وی با بیان اینکه در ابتدا، خود‌روی گمشدگان پیدا شد، گفت: پس از یافتن خود‌روی گمشدگان، تلاش برای یافتن آنان ادامه یافت و آنان در شرایط نامناسب مکانی و کمبود غذا مواجه بودند که چهار بامداد روز دوشنبه موفق به یافتن آنان شدیم و به شهر شیر‌گاه انتقال یافتند.

رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه و سوادکوه‌ شمالی افزود: حدود 40 درخت در مسیر راه به دلیل بارش برف سقوط کرده بود و امداد‌گران مجبور بودند آن درختان را بردارند و این افراد را نجات دهند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.