سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

نجات بیش از 100 سرنشین خودرو در برف

بیش از 100 سرنشین خودرو در جاده‌ های کجور نجات یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، امیرحسین عسگرزاده رئیس جمعیت هلال احمر نوشهر در حاشیه بازدید از روند امداد و نجات در جاده‌های بخش کجور گفت: در حال حاضر محورهای مواصلاتی باز هستند و تردد خودروها با رعایت اصول ایمنی و بستن زنجیر چرخ در حال جریان است.

وی افزود: نیروهای امداد و نجات هلال احمر بخش کجور نیز از دو شب گذشته تاکنون در جاده‌های مواضلاتی بخش کجور حضوری فعال و مستمر دارند و به خودروهای عبوری خدمات‌رسانی لازم را می ‌رسانند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نوشهر با اشاره به اعزام دو تیم پیشتیبانی از هلال احمر نوشهر به بخش کجور، گفت: در ادامه این خدمات، نیروهای پایگاه هلال احمر بخش کجور از شب گذشته تاکنون 25 خودرو و 110 سرنشین آن را از گرفتار شدن در برف و بوران در محورهای مواصلاتی بخش کوهستانی کجور رهاسازی و نجات دادند و اقدام به بستن زنجیر چرخ آن کردند.

عسگرزاده افزود: تاکنون در طول ارائه خدمات امداد و نجات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی بخش کجور هیچ‌گونه مصدوم یا بیماری مشاهده نشد و خودروها به همراه سرنشینان آن در سلامت و امنیت کامل به سمت مقصدهای خود حرکت کردند.

وی گفت: نیروهای امداد و نجات پایگاه هلال احمر بخش کجور همچنان به ‌صورت شبانه ‌روزی در محورهای مهم و پرتردد بخش کجور حضوری فعال و مستمر دارند و خدمات لازم را به مسافران و رانندگان می ‌دهند.

وی گفت: رانندگان و گردشگرانی که قصد سفر به بخش کوهستانی کجور در غرب مازندران را دارند حتماً زنجیر چرخ و البسه گرم با خود به همراه داشته باشند و در طول مسیر نیز در صورت نیاز به کمک می‌توانند با شماره رایگان 112 تماس گرفته تا نیروهای امداد و نجات بلافاصله در محل حاضر و نسبت به امدادرسانی به آنها اقدام کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.