سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

سقوط کانتینر از روی تریلر حادثه آفرید

کانتینر یک تریلی در اتوبان شهید دستجردی اصفهان بر روی دو خودرو سقوط کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان  عصر دیروزبا اعلام خبر سقوط کانتینر بر روی دو دستگاه بلافاصله اکیپ ایستگاه 13 و آتش نشانی شهر بهارستان به همراه یک دستگاه جرثقیل سنگین و خودرو نجات به همراه افسر کشیک وقت راهی محل حادثه دراتوبان شهید دستجردی مقابل جاده قلعه شور شدند.
محمد شریعتی گفت: پس از رسیدن اکیپ به محل شاهد سقوط کانتینر از روی یک دستگاه تریلر بر روی دو دستگاه خودرو بودند که پس از بررسی خوشبختانه سرنشینی درون خودرو ها حبس نشده بود.
وی افزود: این حادثه میتوانست خسارتهای جبران ناپذیری را رقم بزند که با خوش شانسی، خوشبختانه تنها سه نفر آسیب دیدگی جزئی در محل داشتند که با حضور به موقع اکیپ های امدادی و انتقال سریع مصدومین به بیمارستان، حال عمومی آنها مطلوب است.
شریعتی اظهار داشت: در حوادث ثانیه ها ارزشمند است لذا با توجه به ترافیک سنگین بزرگراه و حساسیت چنین مواردی از کلیه شهروندان بزرگوار می خواهیم نسبت به توقف نمودن خودرو، ایجاد ترافیک، نگاه کردن به صحنه و تجمع که میتواند حادثه ای دیگر را دل حوادث رقم بزند اقدام ننمایند و حتی المقدور مسیر را جهت تسریع در رسیدن اکیپ های امدادی به صحنه باز نموده تا امدادگران بتوانند رسالت خود را به نحوء شایسته انجام دهند.



انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.