سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

سارق حرفه ای در دام پليس

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگيری سارق حرفه ای باتری خودرو خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه و به نقل از پایگاه خبری پلیس فرمانده انتظامي شهرستان کرمانشاه از دستگيری سارق حرفه ای باتری خودرو در حوزه کلانتري 18 سجاديه با 21 مورد سرقت خبر داد.
سرهنگ " رضا شيرزادي افزود: ماموران گشت انتظامي کلانتري 18 سجاديه هنگام گشت زني در سطح حوزه، روبروي تالار هزار و يک شب به خودرو پژو پارس سفيد رنگي مشکوک شدند که پس از بررسي موضوع، شخصي با هويت معلوم به ماموران مراجعه و بيان داشت که خودرو متعلق به وي مي باشد.
وي افزود: ماموران با چند سئوال فني متوجه تناقض گويي متهم مي شوند و بر همين اساس ماموران اقدام به بازرسي خودرو مي کنند و در بازرسي يک عدد باتري خودرو کشف مي شود.
سرهنگ شيرزادي ادامه داد: در محل ارتکاب جرم، متهم در برابر سئوالات فني و تخصصي ماموران تسليم شد و به سرقت باتري خودرو اعتراف کرد که پس از انتقال وي به يگان، در بازجويي هاي فني و تخصصي توسط ماموران، به 12 مورد سرقت باتري و 9 مورد لوازم و قطعات خودرو معترف شد.
اين مقام انتظامي گفت: با شناسايي مالباختگان و دعوت از آنها، تحقيقات تکميلي انجام و پرونده به همراه شکات و متهمان جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي ارسال شد.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، سارق ، حرفه ای ، دام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.