سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

مُسَکِن بیکاری در رفسنجان

فرماندار رفسنجان گفت: ما باید به دنبال احداث واحدها و کارگاه های کوچک باشیم تا مسکنی باشد بر حوزه بیکاری و مشکلات اقتصادی که در منطقه وجود دارد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حمید ملانوری  ضمن اشاره به راه اندازی واحدهای تولیدی در رفسنجان افزود :واحدهای تولیدی با سرمایه کمتر در مدت کوتاه اشتغال را ایجاد می کند .

وی خاطرنشان کرد :نرخ بیکاری متاسفانه بالاست و باید در قالب اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی از منابع داخلی با توانی که داریم استفاده کنیم .

ملانوری به صنایع دستی اشاره کرد و تصریح کرد: باید از کارهای جنبی واحدهای صنعتی استفاده شود.

وی با بیان اینکه در چند سال اخیر واحدهای خیاطی و تولیدی راه اندازی شده گفت: زمینه برای فعالیت بیشتر وجود دارد ، ما در حوزه اشتغال به شدت نیازمند کار هستیم با توجه به اینکه ما تک محصول هستیم و عمده اشتغال و اقتصاد ما وابسته به کشاورزی است برای خروج از اینکار باید به دنبال احداث واحدهای معدنی و صنعتی باشیم که آن هم سرمایه گذاری بالا می خواهد و زمان طول می کشد.

فرماندار رفسنجان افزود:به همین منظور ما باید به دنبال احداث واحدها و کارگاه های کوچک باشیم بتوانیم مسکنی باشد بر حوزه بیکاری و مشکلات اقتصادی که در منطقه وجود دارد .

ملانوری خاطرنشان کرد :این استقبال به سمت بخش خصوصی به وجود آمده است تعدادی پروانه گرفتند و در این حوزه حضور پیدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: اگر از این حوزه ها و سرمایه گذاری پشتیبانی نشود زمین می خورند و توان بلند شدن ندارند .

ملانوری با بیان اینکه تعدادی واحد صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی داریم تصریح کرد :واحدهای کشاورزی و تعاونی و کارگاهی نیازمند فرم لباس هستند باید فکری کنیم تا انجائیکه امکان دارد این تولید به داخل شهرستان برگردد این نقدینگی وارد بازار رفسنجان شود .

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.