سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

موج بازگشت زائران اربعین در مرز مهران همچنان ادامه دارد

با توجه به تردد بیش از 60درصد زائران از مرز مهران تاکنون بیشتر از هشتصد هزار نفر از دو میلیون و یکصد هزار زائر ایرانی از مرز مهران به کشور برگشته اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ آنگونه که جانشین فرمانده ناجا می گوید:تا کنون هفتاد درصد زائران از سه مرز مهران،چذابه و شلمچه به کشور بازگشته اند.

بگفته ی سردار مومنی به غیر از تصادفی که شب گذشته در محور ارتباطی ایلام به مهران اتفاق افتاد و موجب کشته شدن سه نفر شد در مسیر های منتهی به مهران شاهد کاهش تصادفات بودیم.

این درحالیست که سردار مهری رئیس پلیس راهور ناجا از خروج بیش از هشتاد درصد خودرو های پارک شده در شهر مهران خبر می دهد و می گوید که وضعیت ترافیکی در مسیر های ارتباطی ایلام سنگین ولی روان است.

در همین حال محددیت های ترافیکی همچنان ادامه دارد و مسیر ارتباطی مهران تا سه راهی اسمان اباد، سرابله ادامه تا پایان موج بازگشت زائران ادامه دارد و مسیر جایگزین هم چهارمله،ایوان،ایلام،ملکشاهی و مهران تعیین شده است.

در عین حال وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح علاوه بر یک هزار و پانصد اتوبوسی که توسط سپاه،ارتش و سایر ارگان ها کار جابجایی زائران را از پایانه ی برکت تا داخل کشور انجام می دهند یکصد و بیست دستگاه اتوبوس به مرز مهران اعزام کرده است.

کمیته مشارکت های مردمی هم در قالب موکب در نقاط مختلف استان از پایانه ی مرزی تا خروجی های شهرهای مختلف کار خدمات رسانی به زائران را انجام می دهند و بنابر اعلام مسئولان تا پایان ورود زائران فعال هستند.

مروارید استاندار ایلام هم با اعلام اینکه امروز یکصد چهل هزار نفر از طریق مرز مهران به کشور بازگشته اند می گوید این میزان تا آخر امشب به یکصد و پنجاه هزار نفر برسد.










 
انتهای پیام/

برچسب ها: مهران ، ایلام ، تردد ، زائر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.