سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

ادامه ورود زائران اربعین از مرز مهران

استاندارگفت: تاکنون بیش از 836 هزار نفر از طریق مرز مهران وارد کشور شده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ محمدرضا مروارید گفت : روز گذشته در مجموع 150 هزار و 328 نفر از مرز مهران تردد داشتند که شامل ورود 149 هزار و 760 زائر ایرانی و 240 زائر سایر کشورها بود ، ضمن اینکه در مدت یاد شده 328 زائر نیز از این مرز خارج شدند که 230 نفر ایرانی و 98 نفر نیز خارجی بودند.

وی تاکید کرد : با احتساب زائران ورودی روز گذشته تعداد زائرانی که از مرزهای سه گانه وارد کشور شده اند به یک میلیون و 620 هزار نفر رسید که 836 هزار نفر از این تعداد از مرز مهران ، 406 هزار نفر از مرز شلمچه و 261 هزار نفر نیز از مرز چزابه وارد کشور شده اند.

وی افزود: روند بازگشت زائران به کشور بویژه از مرز بین المللی مهران در سایه همکاری تمامی ارگان های مسئول در ستاد اربعین و مدیریت ورود به کشور از سوی زائران در کمال آرامش جریان دارد و مشکلی در روند تردد مشاهده نمی شود.

وی ادامه داد: سه هزار دستگاه اتوبوس سازمان حمل و نقل جاده ای برای جابجایی زائران فراخوان شده است و در صورت نیاز یک هزار و 700 دستگاه اتوبوس سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی نیز برای انتقال زائران استفاده خواهد شد.







انتهای پیام/

برچسب ها: ایلام ، مهرانت ، تردد ، زائر ، زوار ، بازگشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.