سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

240 پرواز در روز از فرودگاه امام خمینی تردد می کنند

پروازهای فرودگاه امام خمينی به بيش از 240 پرواز در روز رسيده که بيش از 60 پرواز آن به پروازهای اربعين حسينی اختصاص يافته است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری با اعلام این خبر گفت : پروازهای این فرودگاه به مقصد نجف و بغداد و بالعكس روزانه 120 سورتی پرواز است كه به نظر می رسد این تعداد در روزهای آینده به 140 سورتی پرواز ( 70 پرواز رفت و برگشت ) برسد.

جعفرزاده علت بعضی ار تاخیرات پروازهای نجف - تهران و شهرستانها را وضعیت بد جوی یكی دو روز گذشته دانست و گفت: این وضعیت باعث شده كه بعضی از پروازها كه مقصدشان به شهرستانها بوده با تاخیر انجام شود و بصورت انعكاسی تاثیراتی در بعضی از پروازهای بازگشت از نجف داشته باشد.

وی با بیان اینكه پروازهای اربعین حسینی از حدود17 فرودگاه انجام می شود گفت : سازمان هواپیمایی كشوری هماهنگی های لازم را با معاونین عملیات و بازرگانی شركت های هواپیمایی انجام داده وضمن تاكید به پاسخگویی به مسافرین و انجام پروازهای ایمن و سلامت خواسته كه با تعامل با یكدیگر نسبت به بازگشت زائرین از دو فرودگاه نجف و بغداد به ایران اهتمام لازم را داشته باشند.




انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.