سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهالی بهارستان در اینستاگرام چه می گویند؟/30

از تسلیت حضرت پور در پی درگذشت سلیم موذن زاده اردبیلی تا تمجید وزیر بهداشت ازسکینه الماسی

در این بسته خبری سعی داریم تا شما را در جریان فعالیتهای 24 ساعت گذشته نمایندگان مجلس قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛با گسترش فضای مجازی ، شبکه های اجتماعی جایگاه ویژه ای دربین کاربران اینترنتی پیدا کرده است لذا امروزه از آن به عنوان بستری برای تعامل و ارتباط دو سویه بین کاربر و مخاطب استفاده می شود.در همین راستا نمایندگان مجلس به عنوان رکن اصلی نهاد قانون گذاری در کشور در قالب پست های اینستاگرامی مردم کشور را در جریان فعالیت های خود قرار می دهند .
در ادامه پست هایی از نمایندگان مجلس را که در 24 ساعت گذشته در شبکه اجتماعی اینستاگرام با کاربران به اشتراک گذاشته اند را برای شما مخاطبین گرامی گردآوری کرده ایم.

غلامعلي جعفرزاده ايمن آبادي نماينده مردم شهرستان رشت در مجلس شوراي اسلامي نوشت:
"غلامعلی جعفرزاده‌ایمن‌آبادی یکی دیگر از نمایندگان مردم در پارلمان است که طی سخنان خود مهر تاییدی بر عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی زده است. او عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس است که معتقد است دانشگاه آزاد اسلامی با شروع به کارش خدمت بزرگی به کشور کرده است. ایمن‌آبادی با اشاره به اینکه اولین کنکور دانشگاه آزاد اسلامی را در سال 62 امتحان داده است، گفت: «به یاد دارم که در آن زمان از هر 25 نفر یک نفر کنکور قبول می‌شد.»
نماینده مردم رشت با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی بار بزرگی را از دوش کشور برداشت، افزود: «زمانی که این دانشگاه تاسیس شد، فشار بسیاری را که بر کشور وارد می‌شد، گرفت. در این شرایط زمانی نمی‌توانیم درک کنیم که 30 سال پیش چه خدمتی را دانشگاه آزاد اسلامی به این کشور کرد.»
او ادامه داد: «دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه محیط‌زیست، رفع آلودگی و خیلی از کارهای دیگر مانند انرژی خورشیدی و انرژی پاک در حال کار است. باید به این دانشگاه بها داده شود و دانشگاه‌های دم‌دستی جمع شود. ما باید فقط یک دانشگاه دولتی و یک مجموعه بخش خصوصی به نام دانشگاه آزاد اسلامی داشته باشیم.»
جعفرزاده در پایان با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی باید به سمت تحصیلات تکمیلی حرکت کند، گفت: «تحصیلات پایه را دانشگاه‌های دولتی می‌توانند انجام بدهند؛ پس دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند به سمت تحصیلات تکمیلی و در جهت دانش‌بنیان و ارتقای سطح علمی کشور حرکت کند. من اخیرا اینکه بعضی از مقالات ایرانی دچار اشکال است به شدت به عنوان یک عضو دانشگاهی متاسف شدم، دانشگاه آزاد اسلامی باید این نقایص را برطرف کند.»"



روح الله حضرت پور نماینده مردم  ارومیه در مجلس شورای اسلامی نوشت:
"بسم الله الرحمن الرحیم.انالله و انا الیه راجعون
در گذشت استاد فرهیخته و پیر غلام اهل بیت علیهم السلام، فخر المادحین استاد" حاج سلیم موذن زاده اردبیلی" را به محضر امام زمان ( عج )، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای بخصوص مردم شریف و حسینی آذربایجان تسلیت عرض می نمایم و برای بازماندگان آن مرحوم صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.
ایشان، عمر پر برکت خویش را در نشر و گسترش فرهنگ و معارف اسلامی مصروف داشته و در راه هنر عالمانه مداحی و ستایشگری فضایل و مناقب ائمه اطهار علیهم السلام مبذول داشته اند. انشاالله هم نشین یاران با وفای سید الشهدا علیه السلام گردیده و از شفاعت حضرتش متنعم گردد.روح الله حضرت پور .نماینده مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی."



 سید راضی نوری نماینده مردم شوش دانیال در مجلس شورای اسلامی نوشت:"هفته بسیج گرامی باد."



سکینه الماسی نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی نوشت:"تمجید مردانه وزیر بهداشت از خانم نماینده:او به اندازه چند مرد، پیگیر است ، چند روز گذشته و در جریان سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان بوشهر دکتر هاشمی در بدو ورود مرکز جامع سلامت شهر نخل تقی را افتتاح کرد.
وی در ادامه به جم رفت و ضمن بازدید از بیمارستان توحید که متعلق به وزارت نفت است، اعلام کرد که این بیمارستان تحت پوشش کامل طرح تحول سلامت قرار خواهد گرفت. وزیر همچنین وعده ساخت مرکز جامع سلامت شهر انارستان و اختصاص یک  آمبولانس مجهز را به مردم جم داد.
او در ادامه راهی کنگان شد تا ضمن بازدید از بیمارستان کنگان، بخش‌های الحاقی این بیمارستان را افتتاح کند. سپس راهی دیر شد و از بیمارستان کنهسال اما نیمه‌کاره‌ی این شهرستان بازدید کرد و وعده افتتاح آن را تا پایان سال داد.



على اصغر يوسف نژاد نماينده مردم شريف سارى و مياندورود نوشت:"نشست با دکتر پورمحمدی معاون سازمان برنامه و بودجه کشور جهت اختصاص یکصد میلیارد تومان مشوق صادرات مرکبات استان مازندران"



محمد دامادی نماينده ساري و مياندورود :



امیر خجسته نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس شورای اسلامی نوشت:
"ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس، "هفته بسیج مستضعفان" را به محضر رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) و بسیجیان آزاده و ایثارگر تبریک گفته و از خداوند قادر و متعال عزت و سرافرازی همه بسیجیان عزیز و مخلص ایران اسلامی را مسئلت می نمایم."



دکتر مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی نوشت:"عزاداری اربعین .شهادت سرور وسالار شهیدان  امام حسین (ع) مسجد صاحب‌الامر  تبریز . هیئت انصارالحسین سی‌ام آبان ١٣٩٥."



انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.