سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

كلاهبرداری میلیونی زن جوان از بنگاه املاكی

فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری زن جوانی كه مبلغ 140میلیون ریال را از یك مدیر بنگاه املاكی كلاهبرداری كرده بود، خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ محمدرضا ایران نژاد گفت: در پی شكایت مدیر یك بنگاه معاملاتی املاكی مبنی بر این كه زن جوانی ، با ارائه تعداد اوراق برگ واگذاری زمین و چندین صورت جلسه و اسناد مربوط به شهرداری ، وی را فریب داده و مبلغ 140میلیون ریال از وی كلاهبرداری است ، بررسی موضوع در دستور كار ماموران پلیس آگاهی سیرجان قرار گرفت.

وی افزود:با توجه به اظهارات شاكی و انجام تحقیقات فراوان سرانجام این زن جوان شناسایی و دستگیر شد و تعدادی برگ واگذاری جعلی از مخفیگاه وی كشف شد.

وی خاطر نشان کرد : در بازجویی های پلیس مشخص شد این زن كلاهبردار با تهیه اوراق جعلی واگذاری زمین ، به بهانه اینكه قادر است از ارگان های دولتی زمین دریافت كند ، اقدام به فریب طعمه های خود می كرده است .

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان ضمن اشاره به اینكه متهم پس از جمع آوری مستندات جرم ارتكابی تحویل مراجع قضایی شد ، به مردم توصیه كرد: هوشیار باشند و فریب افراد كلاهبردار را نخورند و با تحقیق و بررسی كامل، خرید خود را انجام دهند و در هنگام خرید زمین و املاك از ادارات دولتی مانند شهرداری ، مسكن و شهرسازی و اداره ثبت اسناد استعلام كنند و از وجود عینی ملك مورد معامله مطمئن شوند .

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.