سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

تلاش برای برطرف کردن مشکل چمن ورزشگاه باهنر

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت : تمام تلاش خود را برای برطرف کردن مشکل چمن ورزشگاه باهنر می کنیم .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، دیبا کلانتری سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در سفر اخیر وزیر ورزش و جوانان به شهرستان سیرجان، پس از بازدید و بررسی وضعیت اماکن ورزشی این شهرستان گفت: مشکل اماکن ورزشی فرسوده مشکلی ملی است و این مشکل تنها مربوط به استان کرمان نیست و تمام استانهای کشور با آن مواجه هستند.

وی افزود: در 10 سال اخیر فقط بر روی احداث اماکن ورزشی جدید و افزایش سرانه فضاهای ورزشی تأکید شده و در این میان بحث نگهداری اماکن ورزشی مغفول مانده است.

کلانتری تصریح کرد: اگر چه با مقررات کمیسیون ماده 88 تا حدودی مشکل نگهداری و هزینه های نگهداری اماکن ورزشی حل شده اما فرسودگی بسیاری از اماکن و تجهیزات آنها معضلات بسیاری را برای ورزشکاران و متقاضیان اجاره اماکن در قالب مقررات کمیسیون ماده 88 پدید آورده است.

وی خاطرنشان کرد: با بررسی که در اماکن ورزشی استان کرمان انجام گرفت و همچنین رصد وضعیت اماکن ورزشی سایر استانها مشخص شد که این مشکل در کل کشور وجود دارد و باید با نگاهی ملی به دنبال رفع این معضل بود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان در ادامه ابراز امیدواری کرد: که با کارشناسی موضوع و اتخاذ تدابیر کاربردی توسط وزارت ورزش و جوانان به خصوص دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان این مشکل در سطح کشور مرتفع گردد.

کلانتری در ادامه گفت: آماده ایم پروژه های ورزشی نیمه تمام و اماکن ورزشی فرسوده را بر اساس ماده 27 قانون الحاق2 به صورت مشارکت بلند مدت به سرمایه گذاران دارای صلاحیت طبق قوانین و مقررات واگذار نماییم.

وی افزود: در صورت تحقق اهداف ماده 27 قانون الحاق2 و حضور سرمایه گذاران و افراد توانمند در این حوزه علاوه بر احیای اماکن ورزشی فرسوده متعلق به دولت و اتمام پروژه های نیمه تمام ، زمینه حضور بخش خصوصی به صورت گسترده در ورزش فراهم می شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در خصوص تمام تلاش خودبرای بازسازی چمن ورزشگاه باهنر به کار میگیریمگفت : تمام تلاش خود را برای برطرف کردن مشکل چمن ورزشگاه باهنر می کنیم .

وی ابراز امیدواری کرد که امسال تیم فوتبال صنعت مس با صعود به لیگ برتر کشور توقعات هواداران این تیم را برآورده کند.

جلسه هم اندیشی در خصوص وضعیت زمین چمن استادیوم شهید باهنر و بهسازی و ترمیم آن برای میزبانی بازیهای تیم مس کرمان در مسابقات قهرمانی لیگ دسته یک کشوربا حضور کلانتری سرپرست اداره کل ورزش و جوانان و مسعود زاده مدیرعامل باشگاه صنعت مس در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.