سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جاناتان گری؛ گزینه احتمالی ترامپ برای تصدی وزارت خزانه‌داری آمریکا

گزارش‌های جدید نشان می‌دهند دونالد ترامپ در نظر دارد "جاناتان گری" را به عنوان وزیر خزانه‌داری آمریکا منصوب کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وب‌سایت "هیل"، دونالد ترامپ – رئیس جمهور منتخب آمریکا – در نظر دارد "جاناتان گری" – رئیس شرکت بین‌المللی املاک «بلک استون» -- را به عنوان وزیر خزانه‌داری آمریکا معرفی کند.

روز یکشنبه، دونالد ترامپ با جاناتان گری دیدار کرد. به گزارش پولیتیکو، در این ملاقات، دونالد ترامپ سمت وزارت خزانه‌داری آمریکا را به وی پیشنهاد کرده است.

گری از سال 1992 در شرکت بلک استون در حال فعالیت بوده است. وی افکار دموکرات دارد و در گذشته به ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون – نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا – کمک مالی کرده است. یکی از نزدیکان کلینتون در یک ایمیل به "جان پودستا" – رئیس ستاد انتخاباتی نامزد حزب دموکرات – نوشته بود: "جاناتان گری، کلینتون را تحسین می‌کند و می‌کوشد برای دموکرات‌ها مفید واقع شود؛ اما وی جهان سیاست را به خوبی نمی‌شناسد."

طی رقابت‌های انتخاباتی، جاناتان گری از سیاست‌های مهاجرتی ترامپ انتقاد کرده بود. با این‌حال، پس از پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا، وی در یک کنفرانس گفت باور دارد رئیس جمهور منتخب می‌تواند اقتصاد آمریکا را بهبود بخشد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.