سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر؛

بارندگی در راه استان بوشهر

برخی نقاط استان بوشهر آخر هفته بارانی می‌شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان؛پیام مساعدی کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: آسمان استان بوشهر امروز نیمه ابری همراه با غبار محلی و افزایش ابر در نقاط مختلف استان بوشهر پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: برای روز سه‌شنبه، آسمان استان بوشهر نیمه ابری و در برخی نقاط ساحلی همراه با مه صبحگاهی خواهد بود و در جنوب استان احتمال بارش خفیف و پراکنده باران وجود دارد.

مساعدی با اشاره به اینکه روز چهارشنبه نیز آسمان استان نیمه ابری تا تمام ابری در جنوب استان با احتمال بارش خفیف و پراکنده باران است، افزود: روز پنج‌شنبه آسمان نیمه ابری تا تمام ابری در برخی نقاط مرکزی و جنوبی استان همراه با وزش باد و احتمال بارش پراکنده باران خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: روز جمعه نیز آسمان استان نیمه ابری تا تمام ابری همراه با وزش باد و احتمال بارش پراکنده باران در برخی نقاط ساحلی استان خواهد بود.

وی بیان کرد: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه سرعت وزش باد بین هشت تا ۲۸ کیلومتر بر ساعت، روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه بین ۱۰ تا ۳۰ کیلومتر بر ساعت و روز جمعه بین ۱۲ تا ۳۶ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.