سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

اعزام 75 دستگاه اتوبوس به مرز مهران

مدیرعامل اتوبوسرانی کرمانشاه از اعزام 75 دستگاه اتوبوس به مرز مهران در ایام اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ قدرت‌الله فعلی گفت : این تعداد اتوبوس از 20 آبان به مرز مهران اعزام شده‌اند و تا ششم آذر ماه نیز به زوار عتبات عالیات خدمت رسانی خواهند داشت.

  وی با بیان اینکه این 75 دستگاه اتوبوس روزانه حدود 65 هزار نفر از زوار عتبات عالیات را جابجا می‌کنند، ادامه داد: اتوبوس‌های اعزامی به مهران کار جابجایی زوار عتبات عالیات از مرز مهران به داخل شهر مهران را بر عهده خواهند داشت.

مدیرعامل اتوبوسرانی کرمانشاه با بیان اینکه هر اتوبوس با دو راننده اعزام شده است، تصریح کرد: این اتوبوس‌ها به طور شبانه روزی کار خدمت رسانی به زوار عتبات عالیات را بر عهده دارند.

فعلی سپس با اشاره به افزایش 50 درصدی اتوبوس‌های اعزامی از شهر کرمانشاه به مرز مهران نسبت به اربعین سال گذشته، اظهار کرد: این اتوبوس‌ها با توجه به افزایش 40 تا 50 درصدی زوار عتبات عالیات نسبت به اربعین گذشته به مرز مهران اعزام شده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به آغاز کارت‌بلیطی شدن اتوبوس‌های خط شهر کرمانشاه از نیمه دوم آذر ماه امسال گفت: 58 دستگاه‌ از اتوبوس‌های شهر کرمانشاه در خط شهر مشغول خدمت رسانی به شهروندان هستند.

فعلی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ انجام شده تا پایان سال تمامی اتوبوس‌های شهر کرمانشاه کارت‌بلیطی خواهند شد.

مدیر عامل اتوبوسرانی کرمانشاه در ادامه اشاره‌ای هم به تعداد اتوبوس‌های ناوگان اتوبوسرانی شهر کرمانشاه داشت و افزود: شهر کرمانشاه 330 دستگاه اتوبوس دارد که در حال حاضر 260 دستگاه از این اتوبوس‌ها فعال هستند.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، اعزام ، دستگاه ، مرز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.