سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

آمادگی دو میقات الرضا (ع)برای خدمت رسانی به کاروان های پیاده در قوچان

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قوچان از آمادگی دو میقات الرضا برای خدمت رسانی کاروان های پیاده امام رضا (ع) شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام حبیب فداکارگفت: موقعیت دومیقات الرضا و حضور بیشتر کاروان های پیاده استان های شمالی کشور نسبت به سال های قبل سبب شد که به جهت اسکان وحضور زائران در سال های اخیر اقداماتی صورت گیرد.

وی با اشاره به ثبت حضور 17000 نفر از کاروان های پیاده در سال گذشته برای اسکان و عبور از مسیر های مواصلاتی جاده های این شهرستان گفت: پیش بینی می شود امسال نیز با حضور بالغ بر 20 هزار نفر کاروان های پیاده را خدمت رسانی کنیم.

دبیر ستاد قدم های آسمانی تا امام مهربانی شهرستان به سه برنامه اصلی این ستاد در شهرستان قوچان اشاره کرد و افزود: تعیین مکان های اسکان و پذیرایی زائران، ثبت آمار کاروان های زائران پیاده در ورودی شهرستان به جهت خدمت رسانی از کاروان ها مدنظر است.

وی با یادآوری به اینکه اطلاع رسانی و راهنمایی از مسیر های کاروان پیاده به جهت ایمنی، مسائل جوی نیز از سومین برنامه های ستاد قدم های آسمانی تا امام مهربانی است.

فداکار با اشاره به تعیین حضور 10 ایستگاه و بیشتر برای میزبانی از کاروان های پیاده در مسیرهای مواصلاتی این شهرستان افزود: علاوه بر دو میقات الرضا که خدمت رسانی ویژه ای به کاروان های پیاده دارند ده ایستگاه نیز در فواصل های مختلف به کاروان ها خدمت رسانی می کنند.

وی گفت: مکان هایی ازقبیل اسکان، ایستگاه توقف چندساعته زائران، خدمت رسانی پزشکی، راهنمایی مسیر به کاروان های پیاده خدمت رسانی دارد.

انتهای پیام//ح.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.