سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

دانشگاه مازندران در جمع 8 دانشگاه دارای مجوز

وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری مجوز فعالیت مرکز آموزش زبان فارسی ویژه دانشجویان غیر ایرانی را به دانشگاه مازندران اعطا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،دکتر سید خلاق میرنیا رییس دانشگاه مازندران با اشاره به پذیرش دانشجو بر اساس این مجوز از مهر سال 96 گفت: بر این اساس دانشجویان واجد شرایط 9 تا یکسال آموزش می بینند و پس از آزمون جامع ، جذب دانشگاه می شوند.

وی افزود: 30 دانشجو عراقی ، سوری ، لبنانی و یمنی اکنون در مقاطع مختلف رشته های علوم اجتماعی ، حقوق ، زیست شناسی ، معماری ، ریاضی و فنی و مهندسی دانشگاه مازندران تحصیل می کنند .

وی در راستای توسعه تاثیر وجودی دانشگاه مازندران در کشور و منطقه گفت: بین المللی شدن بدون داشتن زیرساخت های مورد نیاز آن امکان پذیر نیست.

رییس دانشگاه مازندران از آغاز عملیات طرح ساختمان دانشکده علوم اداری و اقتصادی ، آغاز عملیات پروژه ساختمان دانشکده حقوق و علوم سیاسی ، آغاز عملیات ادامه پروژه ساختمان دانشکده فنی و مهندسی و ادامه آن، آغاز عملیات پروژه ساختمان آزمایشگاه مرکزی ، آغاز و پایان ساخت پروژه پیاده‌روی منتهی به دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی و منتهی به دانشکده فنی و مهندسی به طول 800 متر و عرض 3 متر خبر داد.

دکتر سید خلاق میرنیا گفت: آغاز و پایان پروژه سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم ریاضی با ظرفیت 152 صندلی ، آغاز و پایان اتاق کنفرانس دانشکده علوم انسانی و اجتماعی، احداث پیاده روی بین مجتمع خوابگاهی حضرت زینب(س) و بازارچه دانشجویی، توسط شهرداری بابلسر، ادامه اتصال شبکه فاضلاب پردیس و ساختمان مرکزی به اگوی شهری و اتمام آن و ادامه پروژه رستوران مجتمع خوابگاهی حضرت امام حسین(ع) و اتمام آن با هزینه ای یک میلیارد تومان و ادامه زیرسازی و آسفالت جاده مجتمع خوابگاهی حضرت امام حسین(ع) به طول یک کیلومتر و انجام عملیات روشنایی آن با اعتبار ششصد میلیون تومان از دیگر طرح های عمرانی در حال ساخت در دانشگاه مازندران است.

وی افزود: طراحی پروژه گالری دانشکده هنر و معماری و عقد قرارداد با اعتبار 130 میلیون تومان و طراحی پروژه سالن ورزشی مجتمع خوابگاهی حضرت امام حسین(ع) و و عقد قرارداد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان که عملیات فونداسیون آن شروع شد.

رییس دانشگاه مازندران گفت : طراحی عملیات پروژه ساختمان بازارچه دانشجویی با بیست غرفه مغازه ای بهمن امسال بهره برداری می شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.