سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام90 روحانی شهرستان کارون به کربلا

۹۰ نفر از طلاب شهرستان کارون به کشور عراق اعزام شدند و در مواکب و مسیر حرکت زائران به خدمت رسانی مشغول هستند.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانحجت‌الاسلام رضا عطایی‌خواه مدیر مدرسه سفیران هدایت امیرالمؤمنین(ع) کارون گفت: حدود ۹۰ نفر از طلاب شهرستان کارون به کشور عراق اعزام شدند تا در مسیر نجف تا کربلا به زائران حسینی خدمت کنند.

وی اظهار کرد: همه طلاب مدرسه سفیران هدایت امیرالمؤمنین(ع) کارون به زائران حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) خدمت کردند.

عطایی‌خواه اعزام طلاب سفیران هدایت امیرالمؤمنین(ع) شهرستان کارون به عراق برای پاسخگویی به سوالات و شبهات دینی زوار سرور و سالار شهیدان را از دیگر اقدامات این حوزه در ایام اربعین عنوان کرد و افزود: این طلاب در مواکب و مسیر حرکت زائران به خدمت رسانی مشغول هستند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت امیرالمؤمنین(ع) شهرستان کارون تصریح کرد: در شهر کوت عبدالله و شهرستان کارون نیز طلاب عزیز هر کاری که برایشان مقدور بود را برای خدمت به زائران سرور و سالار شهیدان انجام دادند.

وی بیان داشت: حدود 90 نفر از طلاب مدرسه سفیران هدایت امیرالمؤمنین(ع) شهرستان کارون به کشور عراق اعزام شدند و در مسیر نجف تا کربلا به زائران حسینی خدمت می‌کنند.

حجت‌الاسلام عطایی‌خواه گفت: در راه خدمت رسانی به مواکب شهرستان کارون نیز در حد توان این کار را انجام دادیم و  کمک‌هایی را که از سوی مردم در اختیار ما قرار گرفت را بین آنها توزیع کردیم.

انتهای پیام/ص
برچسب ها: اعزام ، روحانی ، کربلا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.