سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر دارایی آلمان: انگلیس باید منتظر مذاکراتی سخت برای خروج از اتحادیه اروپا باشد

وزیر دارایی آلمان به انگلیس هشدار داد خروج از اتحادیه اروپا ،هزینه بالایی برای این کشور در پی دارد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه زود دویچه تسایتونگ، «ولفگانگ شویبله»، وزیر دارایی آلمان، در خصوص برکسیت گفت: خروج از اتحادیه اروپا همانند سفارشِ غذا به صورت انتخابی نیست و انگلیس باید منتظر مذاکرات سختی باشد. خروج از اتحادیه اروپا، هزینه بالایی برای این کشور دارد.

وی تاکید کرد: انگلیس پس از خروج از اتحادیه اروپا نیز باید به تعهدات خود، حتی تا سال 2030 عمل کند و اگر می خواهد از مزایای بازار داخلی اروپا استفاده کند، نباید انتظار استثنایی برای این کشور در مسئله مهاجرت داشته باشد.

  وزیر دارایی آلمان تصریح کرد: انگلیس تا 60 میلیارد یورو به بودجه اروپا تعهد دارد که باید به آن عمل کند.

درحالی که دولت انگلستان، آلمان را طرف مذاکره متعادلی می داند، رئیس جمهوری فرانسه معتقد است ساده‌گیری در خصوص لندن، می تواند موجب تقویت جریان های منتقد اتحادیه اروپا در فرانسه شود.

از سوی دیگر ، چهار محافظه‌کار با نفوذ انگلیس از جمله یک وزیر سابق از دولت ترزا می، نخست وزیر این کشور، خواستند از درخواست تجدید نظر درباره تصمیم دیوان عالی که آغاز روند برگزیت را منوط به مجوز پارلمان دانسته است، صرفنظر کند. 

یک روز پس از آنکه دیوان عالی به اسکاتلند و ولز اجازه داد تا در جلسه ای که از تاریخ پنجم دسامبر تجدید نظر درباره تصمیم دیوان عالی را بررسی خواهد کرد شرکت کنند، درخواست برای صرفنظر کردن از تجدید نظر مطرح شده است.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.