سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

اوج عظمت اسلام با پیاده روی باشکوه اربعین امسال

پیاده روی باشکوه اربعین امسال اوج عظمت اسلام را نشان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛شرفی امام جمعه شادگان گفت: اربعین امسال با شکوه تر از سال گذشته برگزار شد و این حرکت، اوج عظمت اسلام را نشان داد.

حجت الاسلام سید مجید شرفی ه در مراسم اربعین حسینی که در قدمگاه ابوالفضل العباس (ع) برگزار شد با تشکر از حضور پرشور مردم و مسئولان شهرستان شادگان اظهار کرد: اربعین نماد پیروزی حق علیه باطل است.

وی در مورد این واقعه بزرگ اسلامی افزود: سیدالشهدا در تاریخ ثابت کردند که تنها عامل پیروزی مسلمانان، ولایتمداری و پیروی از حق است.

امام جمعه شادگان با بیان اینکه جهان اسلام از اربعین حسینی درس گرفته است، افزود: در اکثر نقاط دنیا مراسم اربعین حسینی هر ساله پرشورتر از سال قبل برگزار می‌شود و این‌گونه تجمعات، دشمن شکن است.

وی به پیاده روی امروز بزرگ اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: این مراسم معنوی طی چند سال با شکوه برگزار می شود و این حضور عظمت و اقتدار شیعه را به جهانیان نشان می دهد.

حجت الاسلام شرفی تصریح کرد: خوشبختانه اربعین امسال با شکوه تر از سال گذشته برگزار شد و این حرکت اوج عظمت اسلام است.

امام جمعه شادگان در پایان با بیان اینکه نهضت امام حسین(ع) برای زنده نگهداشتن دین و قرآن بود، اضافه کرد: این امام بزرگوار به خاطر حفظ دین و قرآن، خانواده خود را فدای اسلام کرد و اسارت اهل بیت امام حسین(ع) باعث شد که خون شهدای کربلا بی اثر نشود و واقعه کربلا ماندگار باشد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.