سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه یابی مستند «قنات قصبه گناباد» به دهمین دوره جشنواره بین المللی سینما حقیقت

مستند «قنات قصبه گناباد» به دهمین دوره جشنواره بین المللی سینما حقیقت راه یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگارن جوان از مشهد، مستند «قنات قصبه گناباد» تولید صداو سیمای خراسان رضوی ، به کارگردانی «سعید توکلی‌فر» یکی از آثار راه یافته به بخش مسابقه ملی مستندهای بلند دهمین دوره جشنواره بین المللی سینما حقیقت است.

در خلاصه موضوع این فیلم مستند ۷۰ دقیقه‌ای آمده است: «هانری گوبلو محقق فرانسوی در مواجهه با قنات قصبه گناباد، از راز و رمز و شگفتی های این قنات می گوید…»

پژوهشگر، نویسنده، کارگردان، تدوینگر و تهیه‌کننده این فیلم «سعید توکلی‌فر» است. سجاد آهنگرمقدم (تصویربردار)، سیدآرش حسینی (صدابردار)، ناصر عفتی (گوینده)، سیدسعید ابوذریان (مدیر تولید) و عباس حیدری (دستیار کارگردان) نیز از دیگر عوامل تولید این اثر مستند هستند.



سعید توکلی‌فر متولد سال ۱۳۵۱ در تربت حیدریه و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه صداوسیما است. «یک دو سه چهار» و «داور قاطع است» از جمله آثاری است که وی کارگردانی کرده است.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی، دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را طی روزهای ۱۴ تا ۲۱ آذرماه ۱۳۹۵، با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، در پردیس سینمایی چارسو برگزار خواهد کرد.

دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» طی روزهای ۱۴ تا ۲۱ آذرماه ۱۳۹۵، برگزار می شود.

انتهای پیام//ح.ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
بهناز سرايي
۱۶:۵۳ ۲۱ آبان ۱۳۹۶
مستند قنات قصبه گناباد بسيار عالي بود و علمي؛ مِن با خواندن چندين بار كتاب هاي گوناگون در زمينه قنات نوع حفاري آن قابل درك نبوده اما با ديدن اين مستند توانستم تمام مطالبي را كه خوانده بودم به راحتي درك كنم. تشكر ميكنم از كارگردان اين مستند.