سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صنعتی

تاکنون بالغ بر یک هزار و 190 میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح رونق تولید به واحدهای صنعتی استان زنجان پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ حبیب اله عباسی رئیس اداره طرح و برنامه سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با اعلام  این خبر گفت: با گذشت 6 ماه از اجرای طرح رونق تولید در استان زنجان ، تاکنون به 117 واحد صنعتی در استان تسهیلات پرداخت شده است. 

 وی با اشاره به تعداد واحدهای معرفی شده به بانک افزود: 429 مورد به میزان 4 هزار و 150 میلیارد ریال واحد صنعتی به بانک معرفی شده است. 

عباسی با بیان اینکه هم اکنون 254 مورد واحد در دست بررسی بانک قرار دارد ادامه داد: 83 مورد به میزان 440 میلیارد ریال منجر به عقد قرارداد شده است. 

رئیس اداره طرح و برنامه سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان اضافه کرد: تسهیلات از بانک های ملی، صنعت و معدن، تجارت، صادرات ، ملت، سپه، رفاه، توسعه تعاون و کشاورزی پرداخت شده است. 

رئیس اداره طرح و برنامه سازمان با اشاره به میزان عملکرد طرح رونق تولید در استان تصریح کرد: طرح رونق تولید در استان از اوایل خرداد ماه آغاز به کار کرده است که تاکنون به 240 واحد تولیدی در بخش های صنعتی و کشاورزی تسهیلات به میزان یک هزار و 690 میلیارد ریال پرداخت شده است. 

وی ادامه داد: در قالب این طرح 754 واحد تولیدی به میزان 5 هزار و 410 میلیارد ریال به بانک معرفی شده است. 

عباسی به پایان مهلت درخواست تسهیلات توسط واحدهای تولیدی اشاره و خاطر نشان کرد: هم اکنون بخشی از واحدهای معرفی شده در حال بررسی توسط بانک ها است.


انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.