سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

سرشماری بیش از 90 درصد خانواده های استان

قائم مقام مدیراجرایی طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 در استان کرمانشاه از سرشماری بیش از 90 درصد خانوارهای استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مژگان نمکیان گفت: این سرشماری که از سوم مهرماه آغاز شده قرار بود 28 آبان ماه به پایان برسد، اما با توجه به عدم اتمام سرشماری، این طرح از سوی مرکز آمار ایران تا آخر وقت روز دوشنبه (اول آذر) تمدید شد.


وی با اشاره به سرشماری 570 هزار خانوار کرمانشاهی در طول اجرای این طرح، گفت: تا به امروز بیش از 90 درصد خانوارهای استان سرشماری شده‌اند.

معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه، تصریح کرد: در مجموع تا امروز یک میلیون و 700 هزار کرمانشاهی سرشماری شده‌اند.

نمکیان با بیان اینکه از 10 درصد خانوارهایی که سرشماری نشده‌اند، هفت درصد آن مربوط به خانوارهای غایب است، گفت: در روزهای مانده به پایان مهلت سرشماری، تمام تمرکز خود را بر سرشماری خانوارهای غایب گذاشته‌ایم تا تعداد این خانوارها به حداقل برسد.

طرح سرشماری نفوس و مسکن سال 1395 در دو مرحله اینترنتی و حضوری برگزار شد که 31 درصد جمعیت استان در مرحله اینترنتی طرح شرکت کردند.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.