سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

خرید مرکبات از باغداران به قیمت 900 تومان

خرید مرکبات از باغداران مازندران با قیمت 900 تومان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، دلاور حیدرپور رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: سازمان تعاون روستایی مازندران نسبت به شناسایی باغ ‌ها و خرید مرکبات با قیمت 900 تومان از باغدار اقدام می‌ کند.

وی افزود: بازاریابی مناسب برای عرضه مرکبات یکی از دغدغه‌ های سازمان جهاد کشاورزی است که باید هماهنگی لازم با سایر استان‌ها انجام شود تا محصول با کیفیت و قیمت مناسب به دست مصرف کننده برسد و تولید ‌کننده به سود منطقی و منصفانه دست یابد.

حیدرپور گفت: برنامه‌ ریزی در راستای عرضه مستقیم مرکبات به سایر استان‌ها، توسعه صادرات و خرید و ذخیره‌ سازی میوه شب عید با هم ‌افزایی دستگاه ‌هایی اجرایی ضروری است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: 15 غرفه از سوی میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در اختیار سازمان تعاون روستایی مازندران قرار می‌ گیرد تا نسبت به عرضه مستقیم کیوی و مرکبات از استان انجام شود.

حیدرپور گفت: سازمان تعاون روستایی کشور، لیست درخواست استان‌ هایی که تقاضا برای میوه شب عید از مازندران دارند به سازمان تعاون روستایی مازندران اعلام تا عرضه مستقیم و نیاز میوه شب عید انجام شود.

وی افزود: سازمان تعاون روستایی مازندران نسبت به شناسایی باغ ‌ها و خرید مرکبات با قیمت 900 تومان از باغدار اقدام می ‌کند.

وی گفت: سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور حداقل 20 میلیارد ریال اعتبار برای خرید مرکبات باید به حساب مدیریت تعاون روستایی استان واریز کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.