سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

معاینه رایگان بیماران در سوسنگرد

به مناسبت سالروز شکست حصر سوسنگرد اکیپ‌های پزشکی بیمارستان تامین اجتماعی خوزستان با حضور خود در این شهرستان اقدام به معاینه رایگان بیماران کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،صادق جلیلی مدیر درمان تأمین احتماعی استان خوزستان، گفت: بیش از 10 پزشک متخصص بسیجی با حضور در شهرستان سوسنگرد بیماران را ویزیت کردند.

وی اظهار کرد: در زمان جنگ رزمندگان ما از جان خود مایه گذاشتند، با ایثار و فداکاری از میهن دفاع کردند و حرکت پزشکان بسیجی تأمین اجتماعی با تأسی به فداکاری و ایثار رزمندگان اسلام صورت گرفته است.

صادق جلیلی با تأکید بر ادامه راه شهدا بیان داشت: ادامه راه شهدا با خدمت به مردم و رضایت‌مندی مردم میسر می‌شود و ما برای ادامه این راه خدمت بی‌منت به مردم را انتخاب کردیم.

وی افزود: خدمت به مردم به ویژه به بیماران و آن هم به بیماران بی‌بضاعت از الطاف الهی است که نصیب من و همکاران بنده شده است.

جلیلی با بیان اینکه حلاوت و لذت حضور در این مناطق محروم به منظور خدمت کردن غیرقابل توصیف است گفت: عزت نفس و کرامت نفسی که انسان در این موقع احساس می‌کند زبان از وصف آن عاجز است و این جز لطف و توفیق الهی نیست و ما شکر‌گزار این نعمت الهی هستیم.

 یکی از پزشکان متخصص در این طرح اظهار کرد: من از امکانات این مملکت استفاده کرده‌ام و خودم را موظف می‌دانم به مردم خدمت کنم.

الهام شانه بیان داشت: این دومین باری است که در قالب اکیپ پزشکان بسیجی به مناطق محروم می آیم و با این کار احساس آرامش می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: با حضور در این مناطق محروم و ویزیت رایگان بیماران حس می‌کنم بهشت کوچکی را برای خود ساخته‌ام.

شانه گفت: ویزیت بیماران این مناطق باید استمرار داشته باشد تا پزشکان بتوانند روند درمان بیماران خود را پس از سونوگرافی، آزمایش و دیگر اقدامات بالینی مجددا پیگیری کنند.

 انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.